۰

۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای اعزام به نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰ معرفی شدند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹
۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای اعزام به نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰ معرفی شدند
۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای اعزام به نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰ معرفی شدند
 
آی‌تی‌من- اولین بار در ایران، سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن، به‌ عنوان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، مامور آماده‌سازی، توانمندسازی و اعزام ۲۰ شرکت دانش‌بنیان‌ ایرانی به نمایشگاه جیتکس شده است.
 
چهلمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به جیتکس  (GITEX) از ۱۶ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در کشور امارات برگزار می‌شود.
 
در این دوره از نمایشگاه جیتکس، یک پاد در بخش «future stars» در اختیار طرح‌های ایرانی قرار خواهد گرفت تا شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی بتوانند تولیدات خلاقانه خود را برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی به نمایش گذاشته و فرصت همکاری با دیگر استارت‌‎آپ‌های جهانی و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را به دست بیاورند.
 
تیم‌های منتخب ایرانی که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت‌های ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری و صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری راهی نمایشگاه فناوری دبی می‌شوند، پس از فراخوان کارن کراد و اعلام تمایل به حضور در این نمایشگاه و گذراندن دوره‌های توانمندسازی و همچنین طی چندین مرحله داوری تخصصی، در فهرست مسافران امسال نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰ دبی قرار گرفتند.
 
پس از پایان دوره‌های آموزشی و توانمندسازی، تیم‌های متقاضی، در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه به ارائه نهایی طرح‌های خود برای کمیته پذیرش که متشکل از نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری و سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن بود، پرداخته و امتیازات و آرای داوران را اخذ کردند.
 
اسامی ۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای اعزام به نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۰ به این شرح است:
 
بهینه داده پردازان رایمون: تولید کننده و توزیع کننده محصولات سخت‌افزاری امنیتی هوشمند، که به صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی درب‌ها و تردد ساختمان فعالیت دارد. گجت پوشیدنی سلامت کودک نیز از محصولات این شرکت است که با نام تجاری نینیکس عرضه شده است.
 
توسعه درمان سرو: سایکالپس مبتکر اولین راهکار درمان تنبلی چشم مبتنی بر واقعیت مجازی است که با بهره‌گیری از سیستم هوشمند در محیط واقعیت مجازی، ابتدا سطح بیماری را تشخیص می‌دهد، سپس با استفاده از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم پچ‌های داینامیک بیماری را درمان می‌کند
 
معمار داده پرداز هوشمند تیبا: پلتفرم فروش محصولات گردشگری
 
گشت سلامت آریا: جذب بیماران خارجی از کشورهای اروپایی، کشورهای همسایه، استرالیا و آمریکا و معرفی به بیمارستان و پزشکان ایرانی
 
پیشتازان امن کاوی عماد: ۱- ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ برنامه‌های کاربردی، شبکه و زیرساخت 2-ارزیابی منع سرویس توزیع شده 3- مشاوره 4- تولید محصولات امنیتی
 
بهین فناور آماد هوشمند: توسعه نرم‌افزار هوشمند لجستیکی
 
تکاپو صنعت نامی: طراحی و تولید تجهیزات صنعتی پیشرفته است. Optimpark برند تجاری محصولات این شرکت است.
 
نوید ساختار بهینه: بهینه‌سازی سازه‌ها به وسیله رایانش ابری و پردازش موازی
 
راهکار مهریاسان: نرم‌افزاری انفورماتیکی و آی‌تی
 
موسسه بنیان دانش پژوهان: مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی، پشتیبانی و بهره‌برداری آب شیرین‌کن‌های حرارتی و غشایی و ZLD
 
داده کاوان امیر کبیر: تولید نرم‌افزارهای حوزه سلامت
 
بازی سازی اردیبهشت پویای کاسپین: طراحی و پیاده‌سازی بازی‌های ویدیویی
 
آینده رباتیک سبز آرسام: ساخت روبات تعاملی به همراه ۱۰ بازی تکنولوژیک، احداث شهربازی داستان‌محور به نام روبوکیدز، با بکارگیری روبات و بازی‌ها.
 
کامپوزیت صنعت قائم: طراحی تولید انبوه محصولات ویژه صنعت هوایی و هوافضا، تعمیر و پوشش frp  مخازن و لوله‌های فرسوده در صنایع نفت و گاز، بازسازی و تولید قطعات برج‌های خنک کننده در صنایع کشور، طراحی و تولید زیردریایی بدون سرنشین
 
پردازش همراه نیلین سپهر: توسعه نرم‌افزارهای وب و موبایل در حوزه بانکداری، پرداخت و بلاكچین.
 
موسسه نوا کامکار ماندگار: انتشار قانونی محتوای هنرمندان ایرانی بر روی بستر وب در قالب سایت و اپلیکیشن‌های نواک با هدف درآمدزایی برای هنرمندان عرصه موسیقی و حمایت از حقوق مادی و معنوی ایشان
 
سامانه‌های دما و نور سدنا: طراحی و تولید ترموستات‌های هوشمند دیجیتال
 
نیوساد فارمد ماهان: هلثیو، ارزش مهمی را با گسترش شبکه‌ای متشکل از پزشکان، برنامه‌نویسان، مدیران کسب‌وکار و دیگر فعالان در صنعت سلامت خلق می‌کند. هلثیو به نیاز تیم‌ها و کارآفرینان مستعد و خالق، در فرآیند ایده‌پردازی، تیم‌سازی، توسعه بازار و محصول، سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه پاسخ می‌دهد.
 
مبدل انرژی پاسارگاد: با استفاده از هوش مصنوعی (AI) قادر به طراحی و توسعه نرم افزار پیشرفته‌ آنالیز جریان به صورت آنلاین به منظور شناسایی و تشخیص عیوب در الکتروموتورها و جلوگیری از توقف ناخواسته الکتروموتور است.
 
شتابدهی هوشمند پیشگام سیوان: سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری بر روی راه‌اندازی مراکز نوآوری.
 
 
کد مطلب : ۲۷۴۲۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما