کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با نام Shorts

یوتیوب محصولی برای رقابت با تیک‌تاک معرفی کرد

The Next Web , 25 شهريور 1399 ساعت 21:50

یوتیوب، دیروز رسما عرضه محصولی با نام Shorts را اعلام کرد که همانند تیک‌تاک، ویدیوهای کوتاه به صورت زنده درون اپلیکیشن یوتیوب پخش می‌شود.


 
آی‌تی‌من- تیک‌تاک امروزه به اپلیکیشن و شبکه اجتماعی محبوبی به ویژه بین کودکان و نوجوانان بدل شده و خیلی از غول‌های فناوری آمریکایی هم قصد دارند هر جور که شده، این نوآمده  پرطرفدار را تصاحب کنند. از سوی دیگر، شرکت‌های دیگری مانند اینستاگرام نیز به روش دیگری عمل کرده و می‌خواهند فرمت این شبکه اجتماعی را کپی کنند. یوتیوب نیز همین روش را در پیش گرفته و محصولی مشابه را معرفی کرده است.

محصول یوتیوب که شورتس (Shorts) نام دارد، امکان پخش ویدیوهای کوتاه را می‌دهد. این شرکت که اخیرا ویدیوهای کوتاه چند ثانیه‌ای را در اپلیکیشن موبایل خود، برجسته می‌کند، با شورتس یک گام به جلو برمی‌دارد و ابزارهای خلق ویدیو مشابه تیک‌تاک و Reels را نیز ارایه می‌کند. این امکان به صورت نسخه بتا فقط در هند عرضه خواهد شد.


بنا به اعلام یوتیوب، هر ویدیوی شورتس حداکثر 15 ثانیه خواهدبود. همچنین یوتیوب با توجه به در اختیار داشتن کتابخانه بزرگی از موسیقی‌های با مجوز، امکان ضبط ویدیو با موسیقی‌های دلخواه در پس زمینه را نیز می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در زمان فیلم‌برداری، شمارنده ثانیه‌ای زمان را نیز ببیند، سرعت ضبط ویدیو را کنترل کنند یا از امکانات خلاقانه آن درون اپلیکیشن موبایل یوتیوب بهره ببرند.
 

 


کد مطلب: 274238

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274238/یوتیوب-محصولی-رقابت-تیک-تاک-معرفی

ITMen
  https://www.itmen.ir