۰

گلکسی S20 FE رونمایی شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵
گلکسی S20 FE رونمایی شد
گلکسی S20 FE رونمایی شد

آی‌تی‌من- گلکسی S20 FE یک گوشی پرچمدار پرمیوم است و با قیمت 699 یورو برای نسخه 5G، عرضه خواهد شد. 

سامسونگ مجموعه‌ای از قابلیت‌های منتخب گلکسی S20 را مانند نمایشگری با قابلیت اسکرول فوق نرم، دوربین با قابلیت‌های هوش مصنوعی، چیپست پیشرفته، اتصال فوق سریع، باتری با عمر یک روز کامل، حافظه قابل افزایش، طراحی لوکس و بهینه در کنار هم قرار داده تا یک نسخه کاملا جدید به نام گلکسی S20 FE را عرضه کند. 

این روزها گرفتن عکس و فیلم و اشتراک‌گذاری آنها بهترین روش ابراز خودتان است. به همین دلیل است که گلکسی S20 FE مجهز به یک دوربین حرفه‌ای 32 مگاپیکسلی برای سلفی و یک دوبین اصلی حرفه‌ای شده است که به شما امکان می‌دهد عکس‌هایی با کیفیت مناسب برای اشتراک گذاری را در هر لحظه از خودتان بگیرید. 

با استفاده از حسگرهای تصویر بزرگ گلکسی  S20 FE، از جمله فناوری تتراباینینگ و پردازش چند فریمی، شما می‌توانید عکس‌هایی شفاف‌تر و واضح‌تر را حتی در نور کم بگیرید و در نتیجه چه در یک رستوران کم نور یا زیر آسمان شب مشغول تماشای ستاره‌ها باشید، به هرحال براحتی می‌توانید با یک حرکت عکس گرفته و آن را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، هوش مصنوعی هرگونه تار شدگی ناشی از حرکت را تشخیص داده و بهترین زاویه برداشت را به شما پیشنهاد می‌دهد تا در هر محیطی بهترین تصویر را از خودتان بگیرید. 

و هرچند شاید همیشه به اتفاقات نزدیک نباشید، اما قابلیت زوم 30 برابری SPACE ZOOM روی گلکسی S20 FE شما را به اتفاق نزدیک کرده وتصویری عالی از آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. 

ویرایش و اشتراک‌گذاری عکس‌ و ویدیو برای هواداران بسیار مهم بود و برای همین گلکسی S20 FE هم ایجاد و ویرایش تصاویر زیبا را بصورت آنی و مانند یک حرفه‌ای برای کاربران ممکن می‌کند. 

گلکسی S20 FE در شش رنگ جذاب عرضه می‌شود تا به شما امکان دهد، با هر سلیقه‌ای، رنگ موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. این گوشی در رنگ‌های قرمز (CLOUD RED)، نارنجی (CLOUD ORANGE)، بنفش (CLOUD LAVENDER)، سبز (CLOUD MINT)، آبی (CLOUD NAVY) و سفید (CLOUD WHITE) عرضه خواهد شد. 

بدنه این گوشی هم دارای یک طرح بسیار لوکس است که باقی ماندن اثر انگشت یا لکه را روی آن به حداقل می‌رساند. 

گوشی‌های هوشمند بخشی مهم از زندگی مردم هستند و در نتیجه آنها انتظار دارند تجربه‌ای بدون محدودیت از موبایل خود داشته باشند. 
به همین دلیل است که گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ مجهز به یک پردازنده پیشرفته و فوق سریع 5G شده است که امکان تجربه‌ای روان و بدون اختلال را فراهم می‌کند. 

گلکسی S20 FE بهترین ابزار برای فیلمبرداری، تماشا ویدیوهای موردعلاقه و یا مرور ویدیوهای مختلف روی صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر آمولد INFINITY-O آن است که مجهز به نرخ بروزرسانی 120 هرتزی شده است. 

خودتان را آماده کنید تا ویدیوها و عکس‌های اینستاگرام یا بازی‌هایتان را با کیفیتی بی‌نظیر تجربه کنید. 

با پشتیبانی از اتصال 5G و داشتن XBOX GAME PASS ULTIMATE شما می‌توانید از یک تجربه بازی پیشرفته لذت ببرید. 

همچنین می‎توانید خیلی راحت به ساعت هوشمند گلکسی WATCH ACTIVE 2 خود وصل شده و اهداف خودتان را برای تناسب اندام در آن تعیین کنید و با اتصال به هدفون BUDS LIVE قبل از اینکه دویدن بدون همراه داشتن گوشی را آغاز کنید، لیست موسیقی‌های موردعلاقه‌تان را اجرا کنید.

کیفیت صدای AKG و دسترسی به اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد تا با تعریف یک شورت‎کات روی صفحه گلکسی S20 FE و لمس آن برای یک ثانیه، فورا به کنسرت موردعلاقه‌تان منتقل شوید.

هیچکس دلش نمی‌خواهد نگران از دست رفتن آنتن یا تمام شدن باتری‌اش باشد. به همین دلیل سامسونگ گلکسی S20 FE خود را مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت با شارژ فوق سریع و حتی قابلیت اشتراک گذاری شارژ بی‌سیم کرده است تا شما بتوانید بدون هیچ نگرانی، همه کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. 

از آنجایی که زندگی می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد، مخصوصا وقتی می‌خواهید حداکثراستفاده را از زندگی‌تان داشته باشید، گلکسی S20 FE بصورت مقاوم در برابر گردوغبار و آب طراحی شده و دارای استاندارد IP68 است. 

فناوری همیشه رو به تحول است به همین دلیل کاربران گلکسی تا سه نسل برای بروزرسانی سیستم عامل اندروید خودشان پشتیبانی خواهند شد تا گلکسی S20 FE همواره مجهز به جدیدترین قابلیت‌ها و بالاترین امنیت عرضه شده توسط سامسونگ باشد.

 
کد مطلب : ۲۷۴۳۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين