کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتمام گوشی‌های ارزان در فروشگاه‌های اینترنتی

پارسینه , 9 مهر 1399 ساعت 11:30

نگاهی به سایت‌های فروش گوشی تلفن همراه از جمله دیجی‌کالا نشان می‌دهد که موجودی گوشی‌های ارزان قیمت و پرطرفدار در این سایت‌ها تمام شده است و فقط امکان خرید گوشی‌های بالای ۵ میلیون تومان وجود دارد.



آی‌تی‌من- تا اواسط شهریور ماه با سرمایه‌ای بین ۲ تا ۳ میلیون تومان امکان خرید گوشی‌های هوشمند برند‌های محبوبی، چون سامسونگ، هوآوی و شیائومی‌وجود داشت، اما طی روز‌های اخیر و براساس نتایج گزارش‌های میدانی از وضعیت بازار موبایل علاوه بر گران شدن روزانه گوشی تلفن همراه، موجودی انبار سایت‌های فروش موبایل به طور محسوسی کاهش یافته است.

اگر در سایت‌های فروش گوشی تلفن همراه چرخی بزنید دیگر خبری از گوشی‌های ارزانتر از ۵ میلیون تومان نیست و شما با پیام ناموجود مواجه می‌شوید، البته ناگفته نماند که قیمت گوشی تلفن همراه در ماه‌های گذشته روندی صعودی را طی کرد، اما طی روز‌های اخیر هم قیمت‌ها روزانه رشد کرد و هم اینکه گوشی‌های ارزان قیمت نایاب 
شدند.

دلیل افزایش قیمت موبایل در ۵، ۶ ماه گذشته بیش از همه به نوسانات نرخ ارز برمی‌گردد، البته نباید مشکلات مربوط به واردات را هم نادیده گرفت، در ماه‌های اخیر قیمت گوشی تلفن همراه به صورت حبابی افزایش یافت و همچنان هم انتظار می‌رود این رشد قیمت تا زمانی که عرضه و تقاضا متعادل شود، ادامه داشته باشد.

اگر تا دو سه هفته پیش امکان خرید گوشی تلفن همراه سامسونگ با قیمتی کمتر از ۵ میلیون تومان را از سایت دیجی‌کالا داشتید، در حال حاضر در سایت‌های فروش اینترنتی خبری از مدل‌های ارزان قیمت این برند نیست و ارزان‌ترین گوشی برند سامسونگ مربوط به مدل Galaxy M30s است که ۶ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

گوشی ارزان بعدی سامسونگ، مدل Galaxy A71 است که ۱۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

 در سایت دیجی‌کالا مدل‌های ارزان قیمت و پرتقاضای Galaxy A2 Core 16 GB، مدل Samsung Galaxy A01، 16 GB و مدل Galaxy A10، 32 GB که قیمتشان کمتر از ۳ میلیون تومان بود، ناموجود است.
البته اتمام موجودی گوشی‌های ارزان قیمت در سایت دیجی‌کالا فقط مربوط به برند سامسونگ نمی‌شود و برند هوآوی هم با همین مشکل روبروست.

اگر شما به دنبال خرید اینترنتی گوشی تلفن همراه ارزان قیمت از برند هوآوی هستید، گزینه‌ای برای شما وجود ندارد و ارزانترین گوشی برند هوآوی مربوط به مدل Nova 7i JNY-LX1 است که ۶ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

مدل Nova 5T YAL-L21، گوشی ارزان قیمت بعدی برند هوآوی است که ۸ میلیون و ۲۱۹ هزار تومان قیمت خورده است.

در سایت دیجی‌کالا، قیمتی مقابل مدل‌های ارزان قیمت Huawei Y1 Lite 5، Honor 8S 32 GB و Huawei Y5، 2019 32GB درج نشده است و شما با پیام ناموجود مواجه می‌شوید.

درباره برند شیائومی ‌هم با این مشکل مواجهیم و در حال حاضر ارزانترین گوشی موبایل شیائومی‌مدل Redmi 9 M2004J19G است که ۵ میلیون و ۲۰ هزارتومان قیمت دارد، پس از آن ارزانترین گوشی موبایل شیائومی‌مدل Mi Note 10 Lite M2002F4LG است که با قیمت ۹ میلیون و ۶۹ هزار تومان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

مدل‌های Redmi 8A 32 GB و Redmi 8، 64 GB که در زمره گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی‌بودند فعلا در سایت دیجی‌کالا ناموجود هستند.
 


کد مطلب: 274383

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274383/اتمام-گوشی-های-ارزان-فروشگاه-های-اینترنتی

ITMen
  https://www.itmen.ir