۱
سامسونگ هشدار داد:

سرویس همگام سازی گالری و درایو ذخیره سازی ابری سامسونگ ده ماه قطع خواهد شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴
سرویس همگام سازی گالری و درایو ذخیره سازی ابری سامسونگ ده ماه قطع خواهد شد
سرویس همگام سازی گالری و درایو ذخیره سازی ابری سامسونگ ده ماه قطع خواهد شد

آی‌تی‌من- بنا به اعلام سامسونگ از 31 اوت سال 2021 (9 شهریور 1400 شمسی)، قابلیت‌های همگام‌سازی (سینک) گالری و درایو ذخیره‌سازی فایل‌های شخصی دیگر توسط Samsung Cloud مورد پشتیبانی قرار نمی‌گیرد. به علاوه، اگر طرح اشتراک ذخیره‌سازی طلایی دارید، این طرح به‌طور خودکار از تاریخ اول اوت 2021 لغو شده و ممکن است هزینه آن بازپرداخت شود.

سامسونگ  برای به حداقل رساندن مشکلات، راهکاری نیز پیشنهاد کرده که کاربران داده‌های همگام‌سازی گالری یا سایر اطلاعات خود را به OneDrive منتقل کنند یا اینکه اطلاعات خود را در دستگاه تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی‌ دانلود کنند.

سامسونگ شیوه انتقال داده‌ها را به OneDrive، اینجا به صورت راهنمای تصویری و گام به گام توضیح داده و در عین حال هشدار داده که این شیوه نیز فقط تا روز 31 مه 2021 در دسترس است. سامسونگ اعلام کرده که از لحظه شروع انتقال اطلاعات به OneDrive، همگام‌سازی فعلی Samsung Cloud با گالری و ذخیره‌سازیSamsung Cloud Drive برای فایل‌های شخصی خاتمه می‌یابد و به محض اتمام انتقال، داده‌های مربوطه حذف می‌شوند.

همچنین می‌توانید راهنمای نحوه دانلود داده‌ها را، اینجا ببینید. بنا به اعلام سامسونگ، بعد از 31 اوت سال آینده، داده‌های ذخیره شده در همگام‌سازی گالری و درایو حذف خواهند شد. البته اگر این گزینه را انتخاب کنید، نمی‌توانید داده‌های خود را به OneDrive منتقل کنید.

همچنین داده‌های مربوطه در اولین تاریخ از یکی از دو مورد زیر حذف خواهد شد: 90 روز از لحظه درخواست دانلود داده‌ها یا پایان تاریخ نهایی قابلیت.

البته کاربران همچنان می‌توانند از دیگر قابلیت‌های Samsung Cloud مانند پشتیبان‌گیری/همگام‌سازی و بازیابی اطلاعات دیگر (مانند مخاطبین، تقویم و یادداشت‌ها) بهره ببرند.

جدول زمانی فرایند لغو همگام‌سازی گالری، درایو و اشتراک ذخیره‌سازی طلایی  به این شرح اعلام شده است:
• از اول دسامبر 2020 دیگر نمی‌توان از این قابلیت‌ها استفاده کرد.

• عرضه تدریجی راهکار جایگزین قرار است به مدت 30 روز از اول ژوئن 2021 انجام شد.

• 31 اوت 2021 نیز زمان قطع استفاده فعلی از همگام سازی گالری و درایو، پایان پشتیبانی از انتقال به OneDrive و لغو اشتراک ذخیره‌سازی طلایی و بازپرداخت آخرین مبلغ اعلام شده است.

 
کد مطلب : ۲۷۴۴۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما