کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی عرضه شد

23 مهر 1399 ساعت 17:21

شب گذشته به وقت تهران، اپل در رویدادی که به صورت آنلاین از مقر این شرکت در کوپرتینو کالیفرنیا پخش می‌شد، در کنار 4 گوشی از سری آیفون 12، جدیدترین عضو خانواده اسپیکرهای هوشمند هوم‌پاد را نیز معرفی کرد.


 
آی‌تی‌من- اسپیکر هوشمند جدید اپل هوم پاد مینی (HomePod mini) نام دارد که به دستیار صوتی هوشمند سیری اپل مجهز است.

این اسپیکر کوچک که تنها 3.3 اینچ ارتفاع دارد، با فناوری‌های نوآورانه و نرم‌افزارهای پیشرفته‌ای عرضه شده و کیفیت صدای بالایی دارد.

این اسپیکر هوشمند به رنگ خاکستری و به قیمت 99 دلار عرضه می‌شود.



باب بورچرز، نایب رییس بازاریابی بین المللی محصولات اپل در این رویداد گفت: هوم‌پاد مینی، هر چیزی را که مشتریان از یک اسپیکر هوشمند لازم دارند، در خود دارد؛ صدایی عالی برای گوش دادن به موسیقی، یک دستیار هوشمند در کلاس جهانی که تجربه‌ای شخصی در اختیار هر کدام از اعضای خانواده قرار می‌دهد، و مثل هر مجصول دیگر اپل، با در نظر داشتن امنیت وحریم خصوصی طراحی شده است.

وی افزود: هوم‌پاد مینی اسپیکر ایده‌آل برای هر کسی است که یک دستگاه اپل دارد. این اسپیکر به سادگی با آیفون کار می‌کند و می‌توان با آن موسیقی گوش کرد، به تماس‌ها پاسخ داد، صدای اپل تی‌وی را بالا برد، از روی دستگاه مک موسیقی پخش کرد و بسیاری کارهای دیگر.

هوم‌پاد مینی با سرویس‌های موسیقی اپل (Apple Music)، پادکست، ایستگاه‌های رادیویی iHeartRadio، radio.com و TuneIn سازگار است و در ماه‌های آینده، سرویس‌های محبوب موسیقی مانند پاندورا و Amazon Music نیز به آن افزوده خواهد شد.

همچنین برای پخش موسیقی یا پادکست در اتاق‌های مختلف، می‌توان چندین اسپیکر هوم‌پاد مینی را با یکدیگر هماهنگ (سینک) کرد.

از طریق این اسپیکر هوشمند می‌ توان دستگاه‌های خانه هوشمند را نیز به سادگی و با صدور فرمان‌های صوتی کنترل کرد.

نکته جالب دیگر اینکه هوم‌پاد مینی مانند واکی تاکی هم عمل می‌کند و اعضای خانواده می‌توانند به وسیله  هوم‌پاد با یکدیگر در ارتباط باشند، به این ترتیب که یک نفر می‌تواند از طریق هوم‌پاد یک پیام به فرد دیگر، که در اتاقی دیگر یا منطقه‌ای مشخص باشد، یا حتی به چندین اتاق خانه، ارسال و پیام روی هوم‌پاد دیگر منتشر خواهد شد.

این سیستم پیام‌رسانی اینترکام با آیفون، آی‌پد، اپل‌واپ، ایرپاد و کارپلی اپل سازگار است.

برخی امکانات دیگر این اسپیکر هوشمند نیز  شامل این موارد می‌شود:
- میانبرهای سیری ایجاد شده روی آیفون و آی‌پد، روی هوم‌پاد مینی هم در دسترس است.

- امکان پخش صدای محیط مانند صدای باران، شومینه، رود و صداهای دیگر وجود دارد. سیری همچین می‌تواند با تنظیم زمان خواب، در زمان مشخص شده این صداهای زمینه را خاموش کند.

- سرویس Find My به منظور پیدا کردن آیفون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ، مک یا اپل واچ

- نتایج جست‌وجوی وب را می‌توان از هوم‌پاد مستقیما به آیفون کاربر ارسال کرد.

- امکان تنظیم زنگ هشدار موسیقایی از میان آهنگ‌های دلخواه یا ایستگاه‌های رادیویی اپل میوزیک
این اسپیکر هوشمند با آیفون SE، آیفون 6 اس و بعد از آن یا آی‌پاد تاچ (نسل هفتم)، آیپد پرو، آیپد نسل پنجم به بعد، آیپد ایر2 و بعد از آن و آیپد مینی 4 با سیستم عامل iPadOS 14 سازگار است.


 


کد مطلب: 274538

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274538/اسپیکر-هوشمند-هوم-پاد-مینی-عرضه

ITMen
  https://www.itmen.ir