کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش سهم سامسونگ در بازار موبایل

27 مهر 1399 ساعت 17:26

سامسونگ تابستان امسال و در مردادماه توانست بیشترین سهم فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند. هواوی با فاصله زیاد، و بعد از کره‌ای‌ها، رده دوم را به خود اختصاص داد.



آی‌تی‌من- گزارش مرداد ماه ( ماه اوت) «کانترپوینت» نشان می‌دهد سامسونگ با سهم فروش 22 درصدی و 2 درصد بیشتر از سهم فروش فروردین ماه (ماه آوریل)، صدرنشین شرکت های تولیدکننده موبایل از نظر میزان فروش در بازار جهانی شده است.

این در حالی است که هواوی در مردادماه، 16 درصد سهم بازار را به نام خود رقم زده است و نسبت به فروردین ماه با سهم بازار 21 درصدی، 5 درصد نیز افت فروش را نیز تجربه کرده است.

باوجودی که تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در ماه‌های ابتدایی تابستان امسال، روزهای سختی را سپری می‌کردند، سامسونگ توانست چنین سهم بازاری را برای خود رقم بزند. 

تیرماه و مردادماه امسال با باز شدن بازار، کره‌ای‌ها به سرعت وارد کار شدند. 

تنش های بین مصرف کنندگان چینی و هندی نیز به نفع سامسونگ تمام شد و در مجموع این شرکت توانست به لطف بازاریابی آنلاین، بهترین عملکرد خود را از سال 2018 تاکنون در هند به نمایش بگذارد.

گزارش کانترپوینت نشان می دهد که اپل توانسته سهم بازار 12 درصدی خود را در فروردین ماه و مردادماه حفظ کند. انتظار می رود با معرفی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 این وضعیت تغییر کند و در سه ماهه آخر امسال احتمالا بتواند سهم بازار بیشتری را برای خود رقم بزند. 
 


کد مطلب: 274551

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274551/افزایش-سهم-سامسونگ-بازار-موبایل

ITMen
  https://www.itmen.ir