کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شیائومی ساعت اسپرت معرفی کرد

3 آبان 1399 ساعت 12:23

شرکت چینی شیائومی نسخه‌ای ویژه از ساعت هوشمند می واچ کالر را برای بازار چین معرفی کرده است که در واقع می واچ کالر اسپرت ادیشن نام دارد.



آی‌تی‌من- همانطور که از نام محصول جدید شیائومی مشخص می‌شود، ساعت هوشمند جدید شرکت چینی درواقع نسخه‌ای جوان‌پسندتر از می واچ کالر است که برخی ویژگی‌های ظاهری آن با نسخه اصلی فرق دارد.

مانند بسیاری از محصولات شرکت شیائومی، می واچ کالر نیز در خارج از مرزهای کشور چین با نام دیگری شناخته می‌شود و در بازار کشورهای دیگر دنیا با نام می واچ ریوولو 
(Mi Watch Revolve) معرفی و عرضه شده است. بزرگ‌ترین تفاوت میان دو نسخه استاندارد و نسخه اسپرت می واچ کالر در جنس بدنه‌ آن‌ها خلاصه می‌شود. درحالی‌که نسخه استاندارد مجهز به بدنه‌ای از جنس استیل شده، مدل اسپرت با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم وارد بازار چین می‌شود.

از نظر رنگ‌بندی، انتظار می‌رود بدنه ساعت هوشمند می واچ کالر اسپرت ادیشن در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد که البته برای هر مدل، بندهای متنوعی نیز در نظر گرفته شده است که کاربران هنگام خرید می واچ کالر اسپرت ادیشن می‌توانند بند مدنظر خود را انتخاب کرده و به سبد خریدشان اضافه کنند. 
 


کد مطلب: 274601

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274601/شیائومی-ساعت-اسپرت-معرفی

ITMen
  https://www.itmen.ir