۰

با ۵ میلیون تومان چه گوشی‌هایی می‌‌توان خرید

ساحره چمنی / مولف
تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹
با ۵ میلیون تومان 
چه گوشی‌هایی می‌‌توان خرید
با ۵ میلیون تومان چه گوشی‌هایی می‌‌توان خرید

آی‌تی‌من- یکی از مشکلاتی که این روزها خانواده‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خرید گوشی‌ و تبلت اقتصادی است که معمولا تعداد کالاهایی که قیمتی زیر ۵ میلیون تومان داشته باشند یا بسیار کمیاب یا کلا نایاب هستند.
در این گزارش به گوشی‌هایی که حدود ۵ میلیون تومان قیمت دارند می‌پردازیم.

  سامسونگ
در میان گوشی‌های سامسونگ فقط چند مدل که رنج قیمتی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان دارند، موجود است. این گوشی‌ها شامل سری A و M می‌شود که در زیر به آنها می‌پردازیم.

M11
M11 سامسونگ یک گوشی با نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی است؛ سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دوربین سه‌گانه ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد.
این گوشی قیمتی حدود چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دارد.

A10 S
گوشی A10 S سامسونگ نیز در رده محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد. این گوشی که حدود چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد، از نمایشگر ۶.۲ اینچی، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و دارای دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

گلکسی A01
گلکسی A01 با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه ۱۳ و دو مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، حدود سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

 گلکسی A11
گلکسی A11 گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ است که نمایشگر ۶.۴ اینچی، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سه گانه ۱۳، ۵ و دو مگاپیکسلی دارد و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گلکسی A2 CORE
یکی دیگر از محصولات اقتصادی سامسونگ، گلکسی A2 CORE است. این گوشی که قیمتی حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دارد، از نمایشگر ۵ اینچی، یک گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.
دوربین اصلی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

  هواوی
در میان محصولات هواوی کمتر گوشی زیر ۵ میلیون تومان می‌توان یافت و بیشتر محصولاتی که در این رنج قیمتی قرار می‌گیرند از برند آنر هستند.

Y6 prime
گوشی Y6 prime که قیمتی برابر ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دارد، از صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دو گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Y6s
Y6s نیز از نمایشگر ۶.۰۹ اینچی، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و دوربین‌های اصلی و سلفی آن با مدل قبلی تفاوتی ندارد. اما این گوشی با قیمتی حدود چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

 Y5
Y5 از نمایشگر ۵.۷۱ اینچی برخوردار است. این گوشی دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
این دستگاه با قیمت حدود ۴ میلیون تومان در بازار موجود است.

آنر 7s
آنر 7s نمایشگر ۵.۴۵ اینچی دارد، به دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
این دستگاه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

آنر 8A
آنر 8A  با نمایشگر ۶.۰۹ اینچی، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی، قیمتی حدود چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان دارد.

آنر 8S
گوشی آنر 8S نمایشگر ۵.۷۱ اینچی دارد، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. این گوشی با قیمت چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هم‌اکنون در فروشگاه‌های هواوی موجود است.

آنر 9A
گوشی آنر 9A آخرین محصول از رده اقتصادی برند هواوی است. این گوشی که هم‌اکنون قیمتی حدود ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دارد، از صفحه نمایش بزرگ ۶.۳ اینچی، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه گانه ۱۳، ۵ و دو مگاپیکسلی بهره می‌برد و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

  نوکیا  Nokia 3.2
نوکیا ۳.۲ یکی از گوشی‌های پارسال این برند است؛ به نمایشگر ۶.۲۶ اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی مجهز شده و از دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.
این گوشی با قیمت حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

Nokia 2.2
گوشی نوکیا ۲.۲ با صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی، دارای دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. این گوشی سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

Nokia 2.3
نوکیا ۲.۳ دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
این دستگاه به قیمت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

  موتورولا  Moto E6 PLAY
موتو E6 پلی گوشی ۵.۵ اینچی موتورولا است که با وجود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

Moto E6 Plus
موتو E6 پلاس صفحه نمایش بزرگتری از E6 پلی دارد؛ این گوشی نمایشگر ۶.۱ اینچی، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. قیمت این گوشی چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

One Macro
وان ماکرو گوشی ۶.۲ اینچی موتورولا است که چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، از دوربین سه‌گانه ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی نسبت به ویژگی‌هایی که دارد با قیمت چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نسبت به سایر گوشی‌هایی که در این رنج قیمت هستند، گزینه مناسب‌تری به شمار می‌رود.

G8 power Lite
گوشی G8 پاور لایت موتورولا نیز مثل وان ماکرو از نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سه‌گانه ۱۶، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌رد. این گوشی ۵ میلیون تومان قیمت
 دارد.

  شیائومی
در میان گوشی‌های شیائومی‌فقط دو مدل گوشی زیر ۵ میلیون تومان وجود دارد که در رده اقتصادی قرار می‌گیرند.

ردمی‌9A
گوشی ردمی‌9A شیائومی‌دارای نمایشگر ۶.۵۳ اینچی، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی است.
این گوشی با قیمت حدود ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در بازار موجود است.

ردمی‌9C
گوشی ردمی‌9C آخرین گوشی اقتصادی زیر ۵ میلیون از برند شیائومی‌است. این گوشی هم همانند 9A دارای نمایشگر ۶.۵۳ اینچی و دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است اما دوربین این دستگاه سه گانه ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
قیمت این گوشی هم حدود ۵ میلیون تومان است.
مولف : ساحره چمنی
کد مطلب : ۲۷۴۶۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما