کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پنجاه ‌و‌هشتمین نشست هیات مدیره سازمان نصر تهران

هیات امنای کمپین تبلت دانش‌آموزی معرفی شدند

نصر تهران , 17 آبان 1399 ساعت 10:35

نشست هیات مدیره سازمان نصر تهران به صورت برخط برگزار شد. بررسی و تصویب موارد مرتبط با برگزاری مجمع عمومی و ششمین انتخابات هیات مدیره و بازرس، بررسی و تصویب آیین‌نامه فعالیت کمیسیون‌ها و طرح کمپین تبلت دانش‏‌آموزی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.



آی‌تی‌من-  علی آذرکار دبیر سازمان نصر استان تهران با بیان برگزاری مجمع و انتخابات هیات ‏مدیره و بازرس سال جاری به صورت غیرحضوری و برخط، گفت: مجمع عمومی عادی نوبت دوم از طریق ابزار برگزاری آنلاین جلسات سازمان (Adobe Connect)، به صورت زنده پخش و پوشش داده خواهد شد. برای پیشگیری از بروز مشکلات ارتباطی، آماده‌سازی بستر و پهنای باند لازم هم در جریان است.

او همچنین درباره ترکیب هیات رییسه مجمع گفت: فراخوانی از طریق پورتال منتشر می‌شود و در آن از کسانی که آمادگی حضور (به عنوان منشی و ناظر) در محل دبیرخانه سازمان را برای روز پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه داشته باشند، دعوت خواهد شد. انتخاب نهایی افراد هم بر اساس نظر هیات ‏مدیره یا به شکل اتفاقی از میان داوطلبان خواهد بود.

دبیر سازمان نصر تهران ساعت برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم را از ساعت 9 الی 10 صبح و ساعت برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس نیز از ساعت 10 الی 19، اعلام کرد.
آذرکار همچنین در توضیح نحوه اخذ رای از افراد دارای وکالت‌نامه محضری گفت: هریک از این افراد باید با در دست داشتن اصل وکالت‌نامه محضری به دبیرخانه سازمان مراجعه و از طریق یکی از کامپیوترهای پیش‌بینی شده نسبت به احراز هویت (همچون دیگر اعضای سازمان) اقدام کنند.

به گفته او در روز انتخابات در محل دبیرخانه سازمان نصر تهران تعدادی کامپیوتر آماده خواهد شد تا افرادی که امکان رای دادن به صورت آنلاین را ندارند، در ساعات مشخص به دبیرخانه سازمان مراجعه و همچون سایر اعضا در انتخابات مشارکت کنند.

محمدباقر اثنی‌عشری رییس سازمان نصر کشور و استان تهران نیز از آماده شدن گزارش کامل فعالیت‌های سه‎ساله هیات مدیره دوره پنجم خبر داد. 
به گفته او در این گزارش که برای تمام اعضای هیات مدیره ارسال شده است، توضیحات کاملی از فعالیت‌های انجام شده توسط هیات ‏مدیره و کمیسیون‏‌های سازمان ارایه شده و به زودی در پورتال سازمان هم منتشر خواهد شد.

آذرکار در ادامه به آیین‌نامه فعالیت کمیسیون‌های سازمان پرداخت. 

وی با بیان 45 پیشنهاد دریافت شده از سوی اعضای هیات مدیره و کمیسیون‌ها گفت: تعدادی از این پیشنهادها در آیین‌نامه اعمال و تعدادی نیز به دلایل مختلف مانند عدم مطابقت با اساس‌نامه سازمان امکان اعمال نداشتند.

طرح راه‌اندازی پویش «#تبلت_دانش‌آموزی» موضوع دیگر این نشست بود. 
حمید توسلی از اعضای هیات مدیره دوره پنجم و عضو کمیسیون سخت‌افزار پیشنهاد راه‌اندازی این پویش را مطرح کرد. با تبادل نظر اعضا و در نهایت با موافقت تمام اعضای حاضر در نشست، ایجاد هیات امنای تبلت دانش‌آموزی به تصویب رسید. 

حمید توسلی (رییس)، جعفر محمدی، مازیار گنجه‌‏ای، خلیل بسطامی و مریم خاوازی به عنوان اعضای اولیه این هیات پیشنهاد شدند.

در پایان نشست با پیشنهاد محمدباقر اثنی‌عشری و موافقت اعضا، قرار شد آخرین جلسه هیات مدیره دوره پنجم در روز یکشنبه 25 آبان‌‌ماه در محل دبیرخانه سازمان به صورت حضوری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.
 


کد مطلب: 274675

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274675/هیات-امنای-کمپین-تبلت-دانش-آموزی-معرفی-شدند

ITMen
  https://www.itmen.ir