کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی‌هایی که 7 تا 10 میلیون قیمت دارند

راهنمای خرید موبایل‌ در آذرماه

11 آذر 1399 ساعت 13:01

مولف : ساحره چمنی

این روزها به دلیل بالا رفتن قیمت‌ها افراد بسیاری برای خرید گوشی با مشکلات مواجه هستند چرا که تا یکی دو سال پیش گوشی‌های پرچمدار قیمتی حدود دو تا سه میلیون تومان داشتند اما حالا حتی گوشی‌ اقتصادی در حدود قیمتی دو تا سه میلیون هم وجود ندارد.



آی‌تی‌من- گوشی‌های پرچمدار حالا بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان قیمت دارند و گوشی‌های میان‌رده به گوشی‌هایی با بهای حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان اطلاق می‌شود.

هرچه بودجه خرید بالاتر می‌رود، حق انتخاب بیشتری برای گوشی وجود دارد.

گوشی‌ بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان هم این روزها در رده‌های میانی جدول قرار می‌گیرد و برخلاف یکی دو سال پیش که حتی قیمت گوشی‌های پرچمدار و تازه‌واردهای بازار هم به این رقم نمی‌رسید، حالا با این قیمت‌ها حتی نمی‌توان سراغ پرچمداران یکی دو سال پیش هم رفت. 

در این گزارش گوشی‌هایی را معرفی می‌کنیم که قیمتی بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان دارند.

 سامسونگ
در میان گوشی‌های سامسونگ که رنج قیمتی ۷ تا ۱۰ میلیون تومان هستند می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

 گلکسی A31
گلکسی A31 یکی از گوشی‌های امسال سامسونگ است که صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی دارد، از دوربین چهارگانه ۴۸، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار است. 

این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

 قیمت این گوشی در بازار هم‌اکنون ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 گلکسی A51
گلکسی A51 نیز صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دوربین چهار گانه ۴۸، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی دارد و از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت بین ۸ میلیون و ۳۵۰ تا ۹۵۰ بنا به میزان حافظه در بازار معامله می‌شود.

 گلکسی A50s
گلکسی A50s نمایشگر ۶.۴ اینچی دارد، از دوربین سه‌گانه ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

این دستگاه همچنین به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که البته نسخه‌ای از این گوشی هم با رم ۶ گیگابایتی موجود است.

این گوشی هم‌اکنون با قیمت حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

 گلکسی A80
گلکسی A80 در این رنج از گوشی‌های سامسونگ از همه گران‌‌تر است؛ این گوشی ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی گلکسی A80 از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، دوربین سه گانه ۴۸، ۸ و دوربین TOF بهره می‌برد و دارای دوربین سلفی سه‌گانه پاپ‌آپ است و از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

 هواوی
در میان محصولات هواوی گوشی ۷ تا ۱۰ میلیون تومانی فقط دو مدل وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

 Y9s
Y9s گوشی هواوی صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی دارد. این گوشی به دوربین سه گانه ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده و از دوربین سلفی پاپ‌آپ ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

حافظه داخلی Y9s هواوی ۱۲۸ گیگابایتی است و ۶ گیگابایت رم دارد.

این گوشی از قیمتی حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برخوردار است.

 نوا 5T
نوا 5T هواوی صفحه نمایش ۶.۲۹ اینچی دارد از دوربین چهارگانه ۴۸، ۱۶، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

نوا 5T هم‌اکنون با قیمت حدود ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

 شیائومی
 ردمی نوت 9s

ردمی نوت 9s نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی دارد، از ۴ یا ۶ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد.

این گوشی همچنین دوربین ۴ گانه ۴۸، ۸، ۵ و ۳ مگاپیکسلی دارد و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قیمت این گوشی هم‌اکنون ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

 ردمی نوت ۹ پرو
ردمی نوت ۹ پرو نیز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی دارد و از دوربین چهار گانه ۶۴، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و قیمت آن بر اساس میزان حافظه از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان متغیر است.

 ردمی نوت ۸ پرو
ردمی نوت ۸ پرو شیائومی نمایشگر ۶.۵۳ اینچی دارد، از دوربین چهارگانه ۶۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای ۶ و ۸ گیگابایت رم است و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمت آن بر اساس میزان حافظه بین ۶ میلوین و ۸۰۰ تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

توجه داشته باشید که قیمت گوشی بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان ذکر شده در این مقاله مربوط به اوایل آبان ماه سال ۹۹ است و با توجه به نوسان نرخ ارز این قیمت‌ها ممکن است تغییر کند.


کد مطلب: 274931

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274931/راهنمای-خرید-موبایل-آذرماه

ITMen
  https://www.itmen.ir