کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با برگزاری نخستین جلسه هیات مدیره جدید

صدری صندلی مدیریت مخابرات ایران را به سلطانی تحویل داد

18 آذر 1399 ساعت 23:08

با برگزاری جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، عصر امروز مدیرعامل، رییس و نایب رییس هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.



فناوران- هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، عصر امروز نخستین جلسه خود را به منظور تعیین مناصب اعضا و همچنین مدیرعامل جدید برگزار کرد. در این جلسه، ابراهیم محمودزاده به عنوان رئیس، سید اسدالله دهناد، به عنوان نائب رئیس هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.

مجید سلطانی نیز به جای سید مجید صدری، پست مدیریت عاملی این شرکت را به عهده گرفت.

همچنین ابراهیم محمودزاده، سید اسدالله دهناد، غلامرضا مهدوی خسروشاهی به نمایندگی از سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران، ابراهیم یافتیان به‌عنوان نماینده سهام عدالت و سید مجید صدری به‌عنوان نماینده سهام دولت معرفی شدند. سید وحیدرضا توکلی صبور نیز دبیر هیات مدیره این شرکت شد.
 
به ترتیب از راست: ابراهیم محمود زاده، مجید سلطانی، ابراهیم یافتیان، سیدمجید صدری

سردار مجید سلطانی که از این پست به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران فعالیت خواهد کرد، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و مدیرعاملی گروه فناوری اطلاعات بنیاد تعاون ناجا را در کارنامه خود دارد.

از جمله سوابق ابراهیم محمودزاده، رییس هیات مدیره مخابرات نیز می‌توان به مدیریت عاملی ساتا، مدیریت در صاایران و ایرانسل و معاونت طرح و برنامه وزارت دفاع اشاره کرد.

گفتنی است که اوایل آذرماه امسال با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابراهیم یافتیان به‌عنوان نماینده سهام عدالت و ساسان جباری ایزدی به‌عنوان نماینده سهام دولت در هیات‌ مدیره شرکت مخابرات ایران» منصوب شده بودند که اکنون سیدمجید صدری جانشین جباری ایزدی شده است.


 


کد مطلب: 275011

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275011/صدری-صندلی-مدیریت-مخابرات-ایران-سلطانی-تحویل

ITMen
  https://www.itmen.ir