کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال حذف تجهیزات جانبی از گلکسی S21

19 آذر 1399 ساعت 13:03

سازمان ملی نظارت ارتباطات برزیل (Anatel) تأیید کرده است که گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بدون شارژر یا هدفون راهی بازار خواهند شد.



آی‌تی‌من- تنها چند ماه پس از اینکه اپل شارژر را از جعبه آیفون ۱۲ حذف کرد، سامسونگ قصد دارد همین کار را با سری گلکسی اس ۲۱ انجام دهد. بر اساس شایعات جدید، گلکسی اس ۲۱ بدون شارژر یا هدفون راهی بازار خواهد شد.

حتما به یاد دارید پس از حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا از آیفون، سایر شرکت‌ها اپل را مسخره کردند؛ اما پس از چند سال بسیاری از شرکت‌ها از جمله سامسونگ، جک ۳٫۵ میلی‌متری را از روی گوشی‌های خود حذف کردند؛ حالا این اتفاق دوباره تکرار شده است.

قبلا گفته می‌شد گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا بدون شارژر یا هدفون راهی بازار می‌شوند؛ به نظر می‌رسد این تصمیم نهایی شده است و سامسونگ واقعا قصد دارد این کار را انجام دهد.

به‌تازگی اطلاعاتی از سازمان نظارتی Anatel برزیل منتشر شده است که این شایعه را تأیید می‌کند. در تأییدیه Anatel گفته شده است که پرچم‌دار بعدی سامسونگ بدون شارژر یا هدفون راهی بازار می‌شود.
به نظر می‌رسد به همین راحتی یک ترند دیگر در دنیای موبایل ایجاد شده است. بدون شک اپل و سامسونگ قصد دارند محصولات خود را به شکلی راهی بازار کنند که آسیب کمتری به محیط ‌زیست وارد شود؛ اما قطعاً حذف شارژر و هدفون سود بیشتری برای این دو شرکت خواهد داشت. 

در حال حاضر اپل و سامسونگ می‌توانند وسایل جانبی گوشی‌های خود را بیشتر بفروشند. با اضافه ‌شدن سامسونگ به این ماجرا، قطعاً سایر شرکت‌ها هم این کار را خواهند کرد و دنیای موبایل با فصل جدیدی مواجه خواهد شد.

سازمان Anatel گلکسی اس ۲۱ را با دو مدل شارژر مورد آزمایش قرار داده است که هر دو ۲۵ وات هستند؛ سامسونگ قطعا به فروش جداگانه این شارژرها تمایل زیادی دارد. این مساله در مورد هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو هم صادق است که در کنار سری گلکسی اس ۲۱  معرفی خواهد شد.
 


کد مطلب: 275027

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275027/احتمال-حذف-تجهیزات-جانبی-گلکسی-s21

ITMen
  https://www.itmen.ir