کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس جمهوری در نشست با خبرنگاران:

به هر دری می‌زنند که سامانه جامع تجارت اجرا نشود

25 آذر 1399 ساعت 2:39

رئیس جمهور دیروز در نشستی با خبرنگاران رسانه های ‏همگانی داخلی و بین المللی با تاکید بر اینکه دولت الکترونیکی به معنی واقعی کلمه در این دولت محقق شد، افزود: خدمات الکترونیکی را از 10 درصد به 76 درصد رساندیم.


 
آی‌تی‌من- حسن روحانی، رییس جمهور، دیروز در نشستی با خبرنگاران، به تشریح دستاوردها و اقدامات دولت در زمینه دولت الکترونیکی پرداخت و با بیان اینکه دولت الکترونیکی به معنی واقعی کلمه در این دولت محقق شده است، افزود: یکی از مصوبات بسیار مهم در رابطه با دولت الکترونیکی که در هفته‌های گذشته به 1399.9.9 معروف شد مربوط به سامانه جامع تجارت بود. سامانه جامع تجارت را راه‌اندازی کردیم و ببینید آنهایی که به هر دری متوسل می‌شوند که این سامانه کامل اجرا نشود، چکار می‌کنند. دادگاه‌های مختلف و شکایت‌های مختلف انجام می‌شود تا انبارها فاش نشود و مردم به حقوق خود دست پیدا نکنند. انشاءالله این سامانه تجارت را به خوبی پیش خواهیم برد، مرحله دوم و سوم آن را هم انجام خواهیم داد تا کامل کنیم.

وی افزود: این سامانه تجارت اگر درست و کامل شود که الان 70 درصد این سامانه راه افتاده و بقیه آن هم در دی ماه و بخش بعدی آن در اسفند ماه راه می‌افتد، می‌توانیم کنترل کنیم که کالا از کجا آمده، چه وقت وارد کشور شده و در کدام انبار است.

روحانی همچنین گفت: عدد شرکت‌های دانش بنیان بسیار ناچیز بود بیش از ۳۰ یا ۴۰ شرکت دانش‌بنیان نداشتیم ولی اکنون ۵ هزار شرکت دانش بنیان داریم. این دولت کار عظیم و بزرگی در شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داده است.

 


کد مطلب: 275070

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275070/دری-می-زنند-سامانه-جامع-تجارت-اجرا-نشود

ITMen
  https://www.itmen.ir