کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت احتمالی سری گلکسی اس 21 سامسونگ

30 آذر 1399 ساعت 15:07

در صورت صحت شایعات، گلکسی اس ۲۱ قیمتی در حدود ۸۸۰ یورو خواهد داشت و گران‌ترین مدل سری گلکسی اس ۲۱ نیز با قیمتی نزدیک به ۱۴۰۰ یورو روانه بازار می‌شود.



آی‌تی‌من- تنها چند هفته به مراسم بزرگ سامسونگ برای رونمایی از سری جدید گلکسی اس ۲۱ باقی مانده است؛ اما شایعات پیرامون پرچم‌داران نسل بعدی شرکت کره‌ای تمامی ندارد. پس از اینکه مشخص شد تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ که در سری گلکسی اس ۲۱ استفاده می‌شود طی مراسمی جداگانه معرفی خواهد شد، حال قیمت سه مدل موجود در سری گلکسی اس ۲۱ فاش شده است.

در حال حاضر می‌دانیم که سری گلکسی اس ۲۱ در ۲۵ دی رسما معرفی خواهند شد؛ اما درصورتی‌که شایعات صحت داشته باشند، قیمت پرچم‌داران نسل بعدی سامسونگ در بازار اروپا نیز در اختیارمان قرار دارد. در گزارش تنها به مدل ۱۲۸ گیگابایتی سری گلکسی اس ۲۱ اشاره شده و نمی‌دانیم مدل‌هایی با حافظه‌های بیشتر مانند ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی چه قیمتی خواهند داشت. بااین‌حال، قیمت مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی پرچم‌داران جدید سامسونگ به شرح زیر است:

قیمت سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ
گلکسی اس ۲۱ مدل 5G با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۸۷۹ یورو
گلکسی اس ۲۱ پلاس مدل 5G با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۱،۰۷۹ یورو
گلکسی اس ۲۱ اولترا مدل 5G با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۱،۳۹۹ یورو
با وجود اینکه قیمت سری گلکسی اس ۲۱ در بازارهای دیگر دنیا ازجمله ایالات متحده هنوز مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود در محدوده‌ای مشابه با قیمت پرچم ‌داران سامسونگ در بازار اروپا باشند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۱ در پنل پشتی خود میزبان دوربینی با ماژول سه‌گانه شود که متشکل است از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عریض، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو.

از دیگر مشخصات ماژول دوربین استفاده‌شده در گلکسی اس ۲۱ می‌توان به بزرگ‌نمایی سه‌برابر هیبریدی، بزرگ‌نمایی سی‌برابر دیجیتالی و امکان ضبط ویدئو با رزولوشن 8K  پرداخت. در گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز دوربینی با مشخصات مشابه استفاده می‌شود؛ اما گلکسی اس ۲۱ اولترا ماژول دوربینی چهارگانه دارد.

برخلاف امکاناتی که در گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس استفاده می‌شود ماژول دوربین چهارگانه گلکسی اس ۲۱ اولترا متشکل است از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز عریض، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو که امکاناتی ازجمله بزرگ‌نمایی ده برابر اپتیکال و بزرگ‌نمایی سه‌برابر هیبریدی را فراهم می‌کنند. گلکسی اس ۲۱ اولترا علاوه بر امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 8K توسط دوربین اصلی در پنل پشتی، دوربینی ۴۰ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش دارد که امکان ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری را فراهم می‌سازد.
 


کد مطلب: 275126

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275126/قیمت-احتمالی-سری-گلکسی-اس-21-سامسونگ

ITMen
  https://www.itmen.ir