۰

همکاری مجدد هواوی و پورشه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱
همکاری مجدد هواوی و پورشه
همکاری مجدد هواوی و پورشه

آی‌تی‌من - اعتبار و آبرو در هر حوزه‌ای از پس سال‌ها تلاش و پشتکار و ارایه بهترین‌کارها به دست می‌آید. اینگونه است که فقط تعداد محدودی می‌توانند جز بهترین‌های هر حوزه باشند. در دنیای طراحی صنعتی نام «پورشه» (Porsche) مترادف زیبایی، به‌روز بودن، اعتبار و آبرو است. فلسفه وجودی این شرکت مبتنی بر طراحی ساده و خلاقانه، ادامه راهی است که «فردیناد پورشه» (Ferdinand Porsche) بنیان‌گذار آن در طراحی اتوموبیل افسانه‌‌ای پورشه 911 بنیان گذاشت. جالب است بدانید که این خودرو پس از دهه‌ها هنوز با همان طراحی اولیه و با اندکی تغییر تولید می‌شود و هواداران دوآتشه خود را دارد.

اما شرکت هواوی هم شرکتی است که در فلسفه وجودی خود به دنبال ارایه بهترین محصولات به مشتریان خود است. این شرکت برای همکاری‌های بین‌المللی اهمیت فراوانی قائل است. برای مثال هواوی با همکاری شرکت «لایکا» (Leica) اکنون چند سال است که بهترین دوربین‌های گوشی هوشمند را تولید می‌کند.

همکاری هواوی با «پورشه» نیز سابقه زیادی دارد، به طوری‌که این دو شرکت با همکاری یکدیگر تا به حال چندین محصول رده‌بالا تولید کرده‌اند. عملا پورشه در حال حاضر نقش بازوی مشاور هواوی را در امر طراحی بر عهده گرفته است.

Porsche Design Huawei Watch GT2 محصول جدید و مشترک این دو برند است که ساعت هوشمند را به مرتبه‌ای بالاتر سوق داده است. این ساعت هوشمند نه تنها تمام قابلیت‌های پیشرفته و فناورانه یک ساعت هوشمند را دارد بلکه شکوه و زیبایی یک محصول لوکس را نیز ارایه می‌کند. این ساعت از ابتدا با هدف کارکرد طولانی‌ و بادوام بودن ساخته شده است.

مفهوم ساخت محصولات الکترونیکی مصرفی با چرخه‌ی عمر بیشتر از چند سال، به آرامی در حال رشد است و طرفداران خود را هم دارد. ساعت هوشمندPorsche Design Huawei Watch GT2  نیز با همین فلسفه طراحی شده است و از نظر سخت‌افزاری و استحکام فیزیکی می‌تواند قول با دوام بودن را به کاربران خود بدهد.

نسخه‌ «پورشه» دیزاین این ساعت هوشمند را می‌توان یک به‌روزرسانی زیبا برای نسخه‌ عادی ساعت GT2 دانست. در مدل پورشه دیزاین از مقدار زیادی تیتانیوم در بدنه و بند مچی این ساعت هوشمند استفاده شده است. همچنین لوگوی پورشه دیزاین (قرارگرفته در نوار حاشیه‌ای روبروی ساعت) و دکمه‌های دوگانه در کناره‌  بدنه هم از فلز گران‌قیمت تیتانیوم ساخته شده‌اند.

در زمینه‌ نرم‌افزار هم اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های متعددی در این ساعت هوشمند به کار رفته است. Porsche Design Huawei Watch GT2 می‌تواند تا ۱۰۰ حرکت ورزشی متفاوت، از کوهنوردی تا دوچرخه‌سواری را شناسایی و پایش کند. همچنین مجموعه‌ای خاص و پرتعداد از طرح‌های ساعت (واچ‌فیس‌Watch face ) در این نسخه وجود دارد که توسط «پورشه دیزاین» طراحی شده است. این «واچ‌فیس‌ها» در طراحی و برقراری ارتباط با مخاطب حتی از «واچ‌فیس‌های» خود هواوی و نمونه‌های طراحی‌شده توسط کاربران (قابل دانلود از طریق اپلیکیشن Health هواوی) نیز بهتر عمل می‌کنند.

همراه با مدل تیتانیومی این ساعت هوشمند، یک پایه‌ی شارژ بی‌سیم و کابل همراه آن و همچنین یک ‌بند از مواد مصنوعی را نیز دریافت خواهید کرد.
نظارت بر سلامتی کاربر از موارد مهمی است که ساعت هوشمند GT2 به آن بهای زیادی می‌دهد. یک حسگر در این ساعت قرار گرفته که امکان نظارت بر تعداد ضربان قلب را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بر سطح استرس و الگوی خواب‌تان نظارت داشته باشید. این داده‌ها بعد از جمع‌آوری وارد اپلیکیشن Health هواوی می‌شوند و پس از تحلیل به نمایش درمی‌آیند.
 
کد مطلب : ۲۷۵۱۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما