۰

سامسونگ پیشتاز فروش گوشی‌های 5G در دنیا

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵
سامسونگ پیشتاز فروش گوشی‌های 5G در دنیا
سامسونگ پیشتاز فروش گوشی‌های 5G در دنیا

آی‌تی‌من-  در این لیست همچنین نسخه 5G گلکسی S20 Ultra با کسب 8 درصد درآمد جهانی و نسخه 5G گلکسی S20 با کسب 5 درصد درآمد جهانی، به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. به این ترتیب نسخه‌های 5G خانواده گلکسی S20 در کنار هم پرفروش‌ترین گوشی‌های این حوزه در جهان بوده و توانستند 22 درصد کل درآمد جهان در زمینه فروش دستگاه‌های 5G را به خود اختصاص دهند. سامسونگ علاوه بر پیشتازی در فروش، اکنون سری‌های جدیدی از دستگاه‌ها و راهکارهای 5G را عرضه کرده است تا بتواند دسترسی به این فناوری پیشرفته را در اختیار تعداد بیشتری از مردم جهان قرار دهد. در دو سال گذشته، این شرکت مجموعه‌ای کامل از گوشی‌های 5G خانواده گلکسی را معرفی کرده که از دستگاه‌های میان‌رده مانند A51 5G تا محصولاتی کاملا جدید مانند گلکسی Z Fold 2 را شامل می‌شود. سامسونگ همچنین مجموعه‌ای از کامپیوترهای و تبلت‌ها را هم با قابلیت پشتیبانی از 5G معرفی کرده است و به همکاری نزدیک خود با اپراتورهای موبایل برجسته در سراسر جهان برای پیشبرد 5G با استفاده از مجموعه‌ای بزرگ از راهکارهای شبکه‌ای از جمع 5G RAN و ابزارهای اتوماسیون شبکه و Core ادامه داده است. 

نیل ماوستون، مدیراجرایی موسسه استراتژی آنالیتیک می‌گوید سامسونگ خود را در مقام رهبر حوزه 5G معرفی کرده و نقشی کلیدی در توسعه این فناوری در سراسر جهان داشته است. با توجه به پیش بینی افزایش فروش دستگاه‌های 5G جهان تا 660 میلیون دستگاه تا انتهای امسال، ما معتقدیم که این شرکت همچنان نقش مهمی در رشد نسل بعدی شبکه‌های موبایلی خواهد داشت.این موفقیت نتیجه دید بلندمدت سامسونگ در حوزه توسعه 5G است که بیش از یک دهه پیش آغاز شد. 

برای مدت بیش از 10 سال، سامسونگ مشغول آماده کردن زمینه رشد 5G از طریق سرمایه‌گذاری در خلق نوآوری‌های کاربردی و ایجاد شبکه‌ای از شرکا بوده است. از چیپست تا راهکارهای شبکه‌ای و دستگاه‌های مربوطه، سامسونگ همواره در توسعه اجزای اصلی فناوری 5G نقش حیاتی داشته است. 

تیم‌های اصلی تحقیق و توسعه سامسونگ، در کنار گروه‌های همکاری و استانداردسازی، شرایطی را فراهم کردند تا این فناوری بتواند به سرعت بالا و پهنای باندی که از 5G انتظار می‌رفت، دست پیدا کنند. در سال 2009 سامسونگ تحقیقات خود را در زمینه فناوری فرکانس فوق بالای mmWave توسعه داد. در سال 2013 آزمایش‌های اولیه روی سرعت بالای یک گیگابایت آغاز شده و سال بعد از آن و به لطف استفاده از mmWave این سرعت به 7.5 گیگابایت در ثانیه رسید. راهکارهای مختلف سامسونگ در حوزه 5G از سال 2018 توانسته است نقشی کلیدی در راه‌اندازی تجاری خدمات نسل پنجم در ژاپن، کره و آمریکا بازی کند.
 
کد مطلب : ۲۷۵۱۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما