۰

خدمات غیرحضوری سامسونگ برای کاربران گوشی و تبلت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
خدمات غیرحضوری سامسونگ برای کاربران گوشی و تبلت
خدمات غیرحضوری سامسونگ برای کاربران گوشی و تبلت

آی‌تی‌من-  پشتیبانی از کاربران تنها به حل مشکل خلاصه نمی‌شود و پاسخگویی به سوالات، شنیدن و ثبت انتقادات و پیشنهادات و راهنمایی برای داشتن خریدی بهتر را شامل می‌شود. به همین منظور شرکت سامسونگ با هدف بهبود و توسعه خدمات پس از فروش خود مرکز تماسی مخصوص کاربران گوشی‌های موبایل، تبلت و گجت‌های پوشیدنی راه‌اندازی کرده است. در این مرکز که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته فعالیت می‌کند، کارشناسانی کارآزموده و مجرب آماده هستند تا سوالات، راهنمایی‌ها و مشکلات فنی کاربران را پاسخ دهند.  پاسخ به سوالات کاربران و اطلاع‌رسانی موقعیت مکانی مراکز خدمات موبایل سامسونگ و ساعت کاری این مراکز بخشی از وظایفی است که کارشناسان مرکز تماس موبایل سامسونگ برعهده دارند. کارهای مرکز تماس موبایل به اینجا ختم نمی‌شود و یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مرکز رسیدگی و پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان سامسونگ است. براین اساس کاربران گلکسی‌های سامسونگ می‌توانند از طریق شماره تلفن 42132-021 با این مرکز تماس گرفته و پاسخ‌های خود را در زمانی کوتاه دریافت کنند. 

 خدمات از راه دور
زمانی که ارتباط کاربران با کارشناسان مرکز تماس برقرار می‌شود یکی از راه‌هایی که کارشناسان می‌توانند به کمک آن مشکلات کاربر را حل کنند کمک گرفتن از اپلیکیشن اختصاصی شرکت سامسونگ به نام Smart Tutor است.  Smart Tutor یک سرویس کنترل از راه دور است که به کارشناسان مرکز تماس سامسونگ این امکان را می‌دهد تا از راه دور به گوشی کاربر وصل شده و با اجازه و تایید کاربر به شناسایی مشکلات احتمالی و رفع نواقص بپردازند.  در این سرویس کاربران با نصب اپلیکیشن Smart Tutor و از طریق امکانات این برنامه می‌توانند در ظرف چند ثانیه با کارشناسان مجرب و کارآزموده مرکز تماس موبایل سامسونگ ارتباط برقرار کنند. 

  برنامه Samsung Members
کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ روی دستگاه‌ خود به طور پیش‌فرض برنامه‌ای دارند که به کمک آ‌ن می‌توانند بسیاری از سوالات و چالش‌های خود را حل کنند. اپلیکیشن Samsung Members با رابط کاربری آسان و روان خود مجموعه‌ای از آموزش‌های کاربردی، توصیه‌ها و قابلیت‌ها را ارایه می‌دهد. بخش سوالات متداول این برنامه فهرستی از پرسش و پاسخ‌هایی را آماده کرده تا کاربران با مراجعه به آن راه‌حل چالش‌های احتمالی که با آن سروکار دارند، پیدا کنند. پرسیدن سوالات از کارشناسان، گزارش خطاها و نقص پیش آمده گوشی و ارایه پیشنهادات از دیگر قابلیت‌هایی است که Samsung Members در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

برنامه Samsung Members تمام آنچه برای پشتیبانی کامل و جامع لازم است را در خود جمع کرده تا کاربران از مراجعه به برنامه‌های دیگر بی‌نیاز شوند. در بخشی از این برنامه کاربران جدیدترین توصیه‌ها و ترفندهای لازم را برای مدیریت بهتر دستگاه خود دریافت می‌کنند تا از تمامی قابلیت‌های پیدا و پنهان گوشی‌ هوشمند خود مطلع شوند.

  گفت‌وگوی آنلاین 
در وبسایت سامسونگ ایران به نشانی http://www.samsung.com/iran/support/ بخشی به نام «چت آنلاین» وجود دارد که کاربران با مراجعه به این بخش و طرح پرسش‌های خود با کارشناسان سامسونگ در زمانی کوتاه می‌توانند مشکلات‌شان را حل کنند.

 پیام‌های آنلاین
یکی دیگر از بخش‌های مربوط به پشتیبانی کاربران در سایت سامسونگ به ارسال ایمیل اختصاص دارد. در این بخش مراجعه‌کنندگان در ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب و پس از آن با گزینش مشکلات فنی مربوط به هر قسمت از محصول، متن ایمیل را در یک فرم آماده وارد می‌کنند. ایمیل‌های ارسال شده در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ داده می‌شود. بخش مربوط به ارسال ایمیل تنها به طرح سوالات و مشکلات فنی اختصاص ندارد و کاربران می‌توانند پیشنهادات و راهکارهای خود را در مورد محصولات سامسونگ از این طریق ارسال کنند.

سامسونگ با ارایه این سرویس‌ها، فرصت یکسانی را فراهم کرده تا همه کاربران از هر نقطه‌ای بدون نیاز به مراجعه حضوری یا انجام هزینه‌ مالی خاصی به خدمات پشتیبانی گوشی، تبلت و گجت پوشیدنی خود دسترسی پیدا کنند. همچنین در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت تعمیر دستگاه‌ها همراه، بیش از ۹۰ مرکز خدمات مجاز سامسونگ در سراسر ایران آماده ارایه خدمات هستند. نشانی و شماره تلفن این مراکز از طریق وبسایت سامسونگ اطلاع‌رسانی شده است.
 
مرجع : سامسونگ
کد مطلب : ۲۷۵۲۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما