کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نوبت اول مجمع عادی به طور فوق‌العاده نصر تهران؛ 25 دی ماه

10 دی 1399 ساعت 13:17

بر اساس آگهی قانونی منتشر شده در روزنامه فناوران اطلاعات در شماره دیروز (سه‌شنبه) مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، روز پنج‌شنبه 25 دی ماه برگزار خواهد.



آی‌تی‌من- بر اساس آگهی منتشره، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌‌العاده نوبت اول این سازمان از ساعت 9 صبح روز پنج­شنبه 25 دی ماه برگزار خواهد شد.

نصر تهران از اعضا دعوت کرده که در جلسه این مجمع که به صورت مجازی(آنلاین) در نشانی online.tehrannsr.org/asm99 شرکت کنند. برای رای‌گیری در مورد دستورجلسه این مجمع نیز نشانی vote.tehrannsr.org اعلام شده است.

همچنین با انتشار آگهی مجمع عمومی عادی به طور فوق‌‌العاده نوبت اول در شماره دیروز روزنامه فناوران اطلاعات، آگهی‌‌های درج شده در روزنامه فناوران اطلاعات شماره 3611 روز شنبه مورخ 1399/10/06 و شماره 3603 روز سه‌‌شنبه مورخ 1399/09/18 ابطال شده است.

دستور جلسه این مجمع نیز ارائه گزارش هيات نظارت بر انتخابات و تصميم‌گيري درخصوص ابطال يا عدم ابطال صندوق رای شاخه فروشگاه‌ها اعلام شده است.

گفتنی است که بر اساس گزارش هیات نظارت بر انتخابات هیات مدیره دور ششم نصر تهران، در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران، تخلف احراز شده ولی هیات نظارت، در نهایت صندوق مشاوران را تایید و تصمیم‌گیری در مورد صندوق فروشگاه‌ها را به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده ارجاع داد.

پیش از این قرار بود که هیات مدیره دور پنجم، علی رغم اینکه کار را به هیات مدیره دور ششم واگذار کرده، مسوولیت انتخابات را تا حصول نتیجه نهایی به عهده داشته باشد، اما از آنجا که وجود دو هیات مدیره در زمان واحد، قانونی نیست، در نهایت هیات مدیره جدید، کار را به دست گرفته است.

از سوی دیگرگفته می‌شود که آگهی دعوت نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نصر تهران، که قرار بود شنبه آینده برگزار شود، مصوبه و امضای هیچ کدام از دو هیات مدیره مذکور را نداشته و علاوه بر این، متن دستورجلسه دعوت‌نامه نوبت اول و دوم این مجمع نیز با هم متفاوت بود، به همین دلیل هر دو آگهی‌های قبلی ابطال شده و برگزاری مجمع به روز 25 دی ماه موکول شده است.

در دو آگهی ابطال شده، در نوبت اول، تصمیم‌گیری درباره انتخابات شاخه مشاوران و در نوبت دوم، تصمیم‌گیری درباره ابطال انتخابات درج شده بود؛ اما در دعوت‌نامه جدید، اشاره شده که صرفا در مورد ابطال یا تایید انتخابات شاخه فروشگاه‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.


کد مطلب: 275225

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275225/نوبت-اول-مجمع-عادی-طور-فوق-العاده-نصر-تهران-25-دی-ماه

ITMen
  https://www.itmen.ir