کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اراضی عباس‌آباد به برنامه «تهران هوشمند» پیوست

سازمان فاوای شهرداری تهران , 13 دی 1399 ساعت 11:59

تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه خدمات هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با تاکید بر جنبه‌های عمومی و ظرفیت‌های گردشگری اراضی عباس‌آباد به امضای دو طرف رسید.



آی‌تی‌من-  در این دیدار که روز دهم دی ماه برگزار شد، محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان و سید محمدحسین حجازی، مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد ضمن امضای تفاهم‌نامه‌ای در جهت گسترش همکاری‌ها در حوزه برنامه تهران هوشمند، به گفت‌وگو پیرامون کیفیت توسعه این روابط و آینده نگری هوشمند در این مرکز پرداختند.

فرجود در این نشست با ابراز امیدواری درباره برنامه‌های اراضی عباس آباد برای گسترش و حمایت از نوآوری‌های شهری گفت: این مجموعه به دلیل ویژگی‌های فرهنگی، گردشگری و اجتماعی که در پایتخت دارد، دارای ظرفیت‌های بسیاری است. با توجه به نوع کاربری که این اراضی دارد و همیشه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان است، می‌توان پروژه‌هایی که بنا داریم در کل شهر اجرایی کنیم را به صورت پایلوت و در ابعاد کوچک‌تر اینجا انجام دهیم. وی با اعلام خبر توسعه مرکزی به عنوان نمایشگاه شهر هوشمند در اراضی عباس آباد افزود: به دلیل جذاب بودن این مکان برای مردم و گردشگرانی که به پایتخت وارد می‌شوند، پروژه‌هایی مثل آبیاری هوشمند یا روشنایی هوشمند و موضوعاتی از این دست را می‌توان در اراضی عباس آباد به طور گسترده و ویژه اجرا کرد. حجازی نیز در ادامه با تاکید بر گسترش تعاملات منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در حوزه‌های فناورانه گفت: اینطور که در برنامه‌های آتی اراضی عباس آباد دیده شده، می‌بایست بتوانیم با سایر حوزه‌های ICT ارتباطات و تعاملات سازنده‌ای داشته باشیم. یکی از اقدامات جدی ما گام برداشتن در مسیر برنامه «تهران هوشمند» است.
 


کد مطلب: 275238

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275238/اراضی-عباس-آباد-برنامه-تهران-هوشمند-پیوست

ITMen
  https://www.itmen.ir