۰

«شین بت» موبایل مخالفان نتانیاهو را هک کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
«شین بت» 
موبایل مخالفان نتانیاهو راهک کرد
«شین بت» موبایل مخالفان نتانیاهو راهک کرد

آی‌تی‌من-  وبگاه «تایمز اسرائیل» شنبه شب به نقل از شبکه 13 این رژیم نوشت که شین بت تلفن آن گروه از معترضان به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل که قصد داشتند وارد اقامتگاه وی در قدس اشغالی شوند را هک کرده است.

بر اساس این گزارش، شین‌بت مجوز لازم برای خواندن پیام‌های متعرضان در گوشی‌ها و جستجوی منازل  آن‌ها را بعد از تلاش معترضان در شنبه گذشته برای ورود به اقامتگاه نتانیاهو و همسرش از مقامات مربوطه کسب کرد. شین بت مدعی شده این اقدام برای حفظ امنیت فلسطین اشغالی صورت گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تهدید با آن بر اساس قانون برخورد می‌کند. 

این در حالی است که غروب شنبه نیز معترضان مقابل خیابان‌های منتهی به اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کردند.

منابع خبری گزارش دادند که معترضان به  نخست وزیر رژیم صهیونیستی مقابل اقامتگاه وی در «رحاویا» واقع در «میدان پاریس» در غرب قدس اشغالی در حال برگزاری تظاهرات کردند. منابع خبری افزودند که معترضان با تجمع  در تقاطع‌ها و پل‌های مختلف در فلسطین اشغالی به برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو پرداختند.

رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر شنبه به وقت تهران نیز از انتقال بنیامین نتانیاهو و همسر وی به مکانی امن حین برگزاری تظاهرات در شنبه گذشته مقابل اقامتگاه وی خبر دادند.  

 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۵۳۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما