کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم روز ملی صادرات

«توسن» به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شد

اتاق ایران , 23 دی 1399 ساعت 11:10

در بیست‌‍ وچهارمین مراسم روز ملی صادرات که دیروز (دوشنبه 22 دی‌ماه) در ساختمان اتاق ایران برگزار شد، 56 صادرکننده برتر سال 1398 با اهدای تندیس و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.



آی‌تی‌من-  این مراسم با حضور مسوولان ارشد اجرایی کشور ازجمله وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان او و صادرکنندگان نمونه و ممتاز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

از میان 56 صادرکننده برتر، به یک شرکت مدال افتخار صادرات، به 8 شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به 47 شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی اهدا شد. از بین منتخبان، 10 شرکت در حوزه صادرات صنایع غذایی، 7 شرکت در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی و 39 شرکت در حوزه صادرات محصولات صنعتی و معدنی هستند.

از حوزه خدمات فناوری اطلاعات نیز شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) به عنوان صادرکننده نمونه کشوری معرفی و قدردانی شد.  محمدرضا طلایی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران پیش‌تر گفته بود که اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران در کمیته انتخاب صادرکننده نمونه در اتاق بازرگانی ایران، نقش به سزایی در این انتخاب ایفا کرده و طلسم انتخاب صادرکنندگان نرم‌افزار و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان صادر کننده نمونه در مراسم روز ملی صادرات شکسته شد. طلایی ضمن تاکید بر ظرفیت بالای صنعت نرم‌افزار و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برای ارزآوری و توسعه صادرات، این انتخاب را نویدبخش درک بهتر از نقش تولیدکنندگان نرم‌افزار و خدمات فناوری اطلاعات در جهش تولید و افزایش صادرات کشور توصیف کرد.
 


کد مطلب: 275339

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275339/توسن-عنوان-صادرکننده-نمونه-ملی-انتخاب

ITMen
  https://www.itmen.ir