۰

احتمال توقف تولید سری گلکسی نوت سامسونگ

تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۹
احتمال توقف تولید
 سری گلکسی نوت سامسونگ
احتمال توقف تولید سری گلکسی نوت سامسونگ

آی‌تی‌من- در ماه‌های گذشته برخی منابع به توقف تولید گوشی‌های سری گلکسی نوت اشاره کرده بودند، اما یکی از مدیران این کمپانی کره‌ای چنین موضوعی را رد کرد و همچنین شاهد انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا بودیم. در همان زمان مدیر بخش موبایل سامسونگ از پشتیبانی گوشی‌های بیشتری از قلم S Pen خبر داد و برای اولین بار یکی از گوشی‌های سری گلکسی S یعنی گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از این قلم معرفی شد.

حالا دو منبع موثق حوزه فناوری به این موضوع اشاره کرده‌اند که گوشی‌های سری گلکسی نوت در پایان عمر خود قرار دارند و خبری از گوشی گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود. ظاهرا سامسونگ اخیرا به این نتیجه رسیده که دیگر این محصولات را تولید نکند که مسلما خبر خوشایندی برای طرفداران این فبلت نخواهد بود.

در حالی که «Ice Universe» در توییتی از پایان کار سری نوت خبر داده، یک منبع صنعتی به نام «راس یانگ» گفته که شاید سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۲۰ FE را وارد بازار کند. یانگ همچنین در توییت اخیرش از افزایش فروش گوشی‌های سری گلکسی S21 به علت عدم تولید نسل بعدی سری نوت خبر داده است.

گوشی‌های سری نوت در سال‌های گذشته تفاوت چندانی با گوشی‌های سری گلکسی S نداشتند و با توجه به پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلمS Pen، شاید توقف تولید سری نوت منطقی باشد. کره‌ای‌ها می‌توانند با این کار روی گوشی‌های تاشو تمرکز کنند و با عرضه محصولات متنوع، فروش آن‌ها را افزایش دهند.

سامسونگ در همین راستا اعلام کرده که تجربه استفاده از قلم S Pen را بطور اختیاری برای کاربران گلکسی S21 اولترا فراهم کرده و مالکان این گوشی می‌توانند از قلم برای نقاشی یا یادداشت لحظات خود بهره ببرند. از آنجایی که هدف گلکسی S21 اولترا ارائه بهترین تجربه کاربری است، کاربران می‌توانند از یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های سری نوت بهره‌مند شوند. این موضوع به معنای عدم تعهد سامسونگ به گوشی‌های سری نوت نیست، اما تجربه کاربری آن را وارد محصولات دیگری خواهد کرد. با این کار بهترین تجربه کاربری در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. بر این اساس منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای گوشی‌های سری نوت درنظر دارد، آیا تولید این گوشی‌ها را متوقف می‌کند یا کره‌ای‌ها نسل بعدی را با قابلیت‌های متفاوتی نسبت به سری گلکسی S وارد بازار می‌کنند.
کد مطلب : ۲۷۵۴۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين