۰

رییس جمهور: بابت مبارزه با فساد من را محاکمه کنید، نه وزیرم را

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
رییس جمهور: بابت مبارزه با فساد من را محاکمه کنید، نه وزیرم را
رییس جمهور: بابت مبارزه با فساد من را محاکمه کنید، نه وزیرم را

آی‌تی‌من- حسن روحانی امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت، با اشاره به برخی آمارها از وضعیت واردات و ترخیص کالا در گمرکات کشور و نیز الکترونیکی شدن بخش عمده‌ای از تشریفات گمرکی گفت: افزایش پهنای باند اینترنت امروز علاوه بر گشایش در عرصه اقتصاد، به فضای تنفس مردم در شرایط همه‌گیری کرونا تبدیل شده است و این یکی از خدمات عظیم و ماندگار دولت بوده و بنده از وزرای ارتباطات دولت یازدهم و دوازدهم بابت تلاش‌های‌شان سپاسگزاری می‌کنم.
 
رئیس جمهور تاکید کرد: نباید کسی را برای افزایش پهنای باند اینترنت محاکمه کرد، اگر قرار است کسی در این رابطه محاکمه شود، باید بنده را محاکمه کنند چرا که این اقدام به دستور شخص بنده انجام شده است. افزایش پهنای باند یعنی دیجیتال و شفاف شدن امور و این یعنی مبارزه با فساد؛ اگر قرار است کسی را بابت مبارزه با فساد محاکمه کنند باید بنده را محاکمه کنند، نه وزیر بنده را.
 
وی افزود: در شرایط کرونا فضای مجازی فضای تنفس برای مردم و بویژه برای مدارس و دانشگاه ها و کسب و کارها شده است؛ از کار بزرگ وزیر جوان ارتباطات و همچنین وزیر سابق تشکر می کنم. پهنای باند کار عظیم و افتخار برای کشور است.
 
روحانی در انتقاد از شکایت‌های مطرح شده از وزیر ارتباطات و کسانی که معتقد به انسداد فضای مجازی هستند، گفت: اگر وزیر راه ما جاده و اتوبان درست کرده و در این اتوبان تصادف می‌شود وزیر راه را باید بگیرند؟ هر کسی وظیفه و مسوولیتی دارد که به مسوولیت خودش باید عمل کند. جاده، اتوبان و اتومبیل هم باید باشد و نمی‌توانیم اتومبیل را جمع کنیم و بگوییم خداوند خیلی چیزهای دیگر برای ما خلق کرده، مرکب‌ها، استر، اسب، قاطر و الاغ هست همه با اینها کارها را انجام دهند و چرا ماشین؟
 
روحانی افزود: رها کردن فضای مجازی هم همانند بستن آن، اشتباه و غلط است، این وسط راه و آموزش، سواد فضای مجازی و مراقبت وجود دارد.
 

 
کد مطلب : ۲۷۵۵۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما