۰

زیان‌دهی بخش موبایل ال‌جی برای بیست‌و‌سومین فصل متوالی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲
زیان‌دهی بخش موبایل ال جی برای بیست‌و‌سومین فصل متوالی
زیان‌دهی بخش موبایل ال جی برای بیست‌و‌سومین فصل متوالی

آی‌تی‌من - ال‌جی اعلام کرده است که در حال بررسی مسیر آینده کسب‌وکار موبایل خود است و جزئیات تکمیلی را بعدا منتشر می‌کند. 

طی چند هفته گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره بخش موبایل ال‌جی منتشر شد که حکایت از واگذاری این واحد به یک کمپانی تایوانی داشت. 

با این حال پس از انتشار گزارش مالی ال‌جی به نظر می‌رسد بخش موبایل این شرکت همچنان در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و بخش موبایل این شرکت همچنان ضررده است.

مطابق آمار رسمی،‌ ضرردهی واحد موبایل ال جی در سال گذشته میلادی ۸۴۱٫۲۰ میلیارد وون (۷۵۰٫۶۳ میلیون دلار) بوده است. 

ضرر عملیاتی واحد موبایل ال جی در سه‌ماهه پایانی سال گذشته ۲۴۸٫۵ میلیارد وون (۲۲۲٫۹۳ میلیون دلار) گزارش و همین موضوع باعث شده است واحد موبایل ال جی برای بیست‌و‌سومین فصل متوالی ضرردهی کند. 

گزارش مالی ال جی نشان می‌دهد فروش گوشی‌های هوشمند پریمیوم این شرکت وضعیت خوبی ندارد و شرکت کره‌ای با کمبود تراشه‌های 4G مواجه شده است. 

فروش گوشی‌های ال جی درآمد ۱٫۳۹ تریلیون وون (۱٫۲۴ میلیارد دلار) برای این شرکت به‌ارمغان آورد که ۹٫۲ درصد کمتر از سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ است؛ بااین‌حال، سالانه تقریبا ۵ درصد افزایش پیدا کرده است. 

با وجود وضعیت سخت مالی، ال جی می‌گوید افزایش استفاده از 5G باعث می‌شود میزان تقاضا برای گوشی‌های این شرکت باردیگر افزایش یابد؛ زیرا تحلیلگران گفته‌اند که انتظار دارند در پی عبور از بحران‌های ناشی از ویروس کرونا،‌ وضعیت تقاضا در بازار موبایل به‌ حالت عادی بازگردد.

در گزارش مالی ال جی آمده است که این شرکت قصد دارد از نزدیک مسیر کسب‌وکار موبایل را بررسی کند و زمانی‌که مسیر اشاره‌شده تعیین شد، جزییات آن را دردسترس قرار عموم دهد.
 
کد مطلب : ۲۷۵۵۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما