۰
با بومی سازی سیستم عامل

خط تولید تبلت‌ ایرانی به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
خط تولید تبلت‌ ایرانی به بهره‌برداری رسید
خط تولید تبلت‌ ایرانی به بهره‌برداری رسید

آی‌تی‌من- مدیرعامل گروه تولیدی صنایع دیجیتال «سپهبد» روز قبل در آیین بهره‌برداری از این خط تولید گفت: این کارخانه تولید تجهیزات هوشمند بر مبنای یک دانش بومی‌در مراغه ایجاد شد و همچون بسیاری دیگر از کارخانه‌هایی که سخت‌افزار تولید می‌کنند، صرفا تجاری نیست و به توسعه می‌اندیشد. 

محمد آزمون با بیان اینکه ایده راه‌اندازی این کارخانه از دغدغه‌های رهبری مبنی بر صیانت از فضای مجازی شکل گرفته، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از این ایده استقبال کرد تا یک سیستم عامل بر اساس نیاز خانواده ایرانی بومی‌سازی شود.  

وی اضافه کرد: این مجموعه با تولید تبلت و سیستم عامل بومی ‌شروع به کار کرد اما می‌تواند تجمیع‌کننده همه افرادی باشد که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنند و محصول تولیدی آن، پدران و مادران را در ایمن‌سازی محتوای فضای مجازی یاری می‌کند. 

آزمون با تاکید بر اینکه تبلت‌های این شرکت طی بهار سال آینده به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد، بیان کرد: به زودی از طریق مشارکت با یک برند معتبر، گوشی هوشمند نیز در این مجموعه تولید خواهد شد.

وی از استارت‌آپ‌ها و همه شرکت‌هایی که برای ارایه سرویس به خانواه‌های ایرانی فعال هستند، خواست به این گروه بپیوندند و مجموعه «سپهبد» که مزین به نام سردار دل‌هاست را یاری کنند.

بر اساس این گزارش در تبلت ایرانی تولیدی در مراغه والدین می‌توانند به نرم‌افزارهای آن دسترسی داشته باشند و حتی ساعت‌های مشخصی برای استفاده از این تبلت تعریف کنند.
 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۷۵۵۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما