۰

همراه اول و ایرانسل حامی «ایران دیجیتال» شدند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰
همراه اول و ایرانسل حامی  «ایران دیجیتال» شدند
همراه اول و ایرانسل حامی «ایران دیجیتال» شدند

آی‌تی‌من- همراه اول با هدف ارایه توانمندی‌های خود در حوزه تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و همچنین شناسایی توانمندی‌های اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از رویداد «ایران دیجیتال» حمایت می‌کند.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این رویداد با شعار «همراه فناوری، حامی‌نوآوری» حضور می‌یابد؛ همچنین در این رویداد در راستای تقویت اکوسیستم دیجیتال کشور، توانمندی، مسائل و پروژه‌‌های تحقیقاتی خود را با تمرکز بر اینترنت نسل پنج و اینترنت اشیا (IoT) ارایه می‌دهد.

در همین رابطه ایرانسل نیز به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از رویداد هفتۀ ایران دیجیتال، اعلام کرد در نمایشگاه تخصصی این رویداد با نام اینترنت اشیا (IoTex)، حضور پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی‌ایرانسل، سومین دورۀ رویداد هفتۀ ایران دیجیتال، در حالی از شنبه 26 بهمن ماه 1399، با حمایت ایرانسل فعالیت خود را آغاز کرده است که روزهای 27 و 28 بهمن ماه، نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا در محل دائمی‌نمایشگاه‌های تهران برپا خواهد شد و ایرانسل در این نمایشگاه، علاوه بر مباحث مرتبط دیگر، از چهارمین سایت نسل پنجم تلفن‌همراه ایران و ایرانسل نیز رونمایی خواهد کرد.

رویداد هفتۀ ایران دیجیتال، برای سومین سال متوالی، این‌بار با شعار ارتباطات هوشمندانه (Intelligent Connectivity) و با هدف بررسی آخرین روندها و تحولات فناوری نوین در کشور و ارایۀ دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینۀ پیاده‌سازی خدمات دیجیتالی، فعالیت خود را در هفتۀ پایانی بهمن ماه 1399 آغاز کرده است.

ایرانسل به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد، علاوه بر حضور در نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا، دستاوردها و محصولات خود در زمینۀ «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیا» و «شبکۀ 5G» را به نمایش گذاشته و به صورت همزمان، از طریق ارتباط زندۀ ویدیویی، از چهارمین سایت نسل پنج تلفن‌همراه ایران و ایرانسل، در محل پارک آب و آتش تهران رونمایی می‌کند.

ایرانسل در این نمایشگاه برنامه‌هایی از جمله حضور در نشست «واگذاری باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز  و توسعه نسل پنجم تلفن همراه»، راه‌اندازی آزمایشگاه مشترک 5G با دانشگاه تربیت مدرس و عقد قرارداد «طیف اشتراکی» با این دانشگاه و رونمایی از فاز نخست محصول «آواتار»، به عنوان یک مرکز تماس برپایه هوش مصنوعی را دارد. همچنین «بخش‌ تحقیق و توسعه» و «مرکز نوآوری ایرانسل» از  زیرمجموعه‌های «ایرانسل لبز (Irancell Labs)»، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعۀ دانشگاهی، مراکز علمی، شرکت‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، در این نمایشگاه حضور دارند.

چهارمین سایت نسل پنجم تلفن‌همراه ایران و ایرانسل در حالی در پارک آب و آتش تهران مورد بهره‌برداری و استفادۀ عموم قرار خواهد گرفت که ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارایه‌دهندۀ 5G در ایران، با راه‌اندازی اولین سایت 5G ایران در اول مرداد 1399، هفت ماه است که جایگاه تنها اپراتور ارایه‌دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه در ایران را حفظ کرده است.

ایرانسل همچنین در اسفند ماه 1399، از پنجمین و ششمین سایت 5G خود، به ترتیب در جزیرۀ کیش و شیراز رونمایی می‌کند.

نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران (IoTex)، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، در روزهای 27 و 28 بهمن ماه 1399 از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی‌نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن 27 این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان و متخصصان خواهد بود.
 
مرجع : ارتباطات سیار
کد مطلب : ۲۷۵۶۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما