۰

ورود گوشی‌های با دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰
ورود گوشی‌های با دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی
ورود گوشی‌های با دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی

آی‌تی‌من-  طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، یک گوشی با دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی (در حقیقت ۱۰۸ مگاپیکسلی) در راه بازار قرار دارد. با وجود اعلام چنین موضوعی، این منبع اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه و حتی سازنده آن منتشر نکرده است.

اگرچه استفاده از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی هیجان‌انگیز خواهد بود، اما این دوربین‌ها ابعاد بزرگی دارند و استفاده از آن‌ها با چالش همراه خواهد بود. در حال حاضر چندین گوشی مانند گلکسی S21 اولترا با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در بازار به فروش می‌رسند و این دوربین فضا زیادی را روی پنل پشتی اشغال کرده. با توجه به این موضوع، قرارگیری چنین دوربینی در جلوی دستگاه نیازمند حفره یا برش بزرگی خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که شرکت‌ها بجای چنین کاری به سراغ دوربین سلفی پاپ آپ بروند تا تنها در صورت نیاز، کاربران به چنین دوربینی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، شاید چنین محصولاتی از طراحی مشابه با ایسوس ذن‌فون ۶ و ذن‌فون ۷ بهره ببرند و با استفاده از یک مکانیزم چرخشی، دوربین اصلی را به عنوان دوربین سلفی در اختیار کاربران قرار دهند.

احتمالا یک شرکت چینی اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی را معرفی و وارد بازار می‌کند و پس آن، کمپانی‌های دیگر در این مسیر گام برمی‌دارند. بنابراین آینده برای عاشقان سلفی روشن خواهد بود.
مرجع : برنا
کد مطلب : ۲۷۵۷۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما