۰

پای قاچاق‌چیان کامپیوتر به تهران باز شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
پای قاچاق‌چیان کامپیوتر به تهران باز شد
پای قاچاق‌چیان کامپیوتر به تهران باز شد

آی‌تی‌من- در اواخر تابستان فعالان بازار اعلام کردند هنوز پای قاچاق‌چی‌ها برای فروش کالاهای آی‌تی به تهران باز نشده است اما به نظر می‌رسد افزایش قیمت کالاهای آی‌تی تقاضا را به سمت کالاهای دست دوم یا قاچاق کشانده است. 

محمدرضا فرجی تهرانی در توصیه‌ای به مردم می‌گوید: کالای دست دوم نخرید اما چنانچه قصد خرید کالاهای دست دوم یا ارزان‌تر را دارید، اقلامی بخرید که اصالت آن از سوی واحدهای صنفی شناسنامه‌دار محرز شده باشد.

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران معتقد است اکثر کالاهای آی‌تی از امارات متحده عربی قاچاقی وارد می‌شود، این در حالی است که ما چندی پیش هشدار واردات کالاهای قاچاق به تهران را داده بودیم.

به گفته فرجی تهرانی با توجه به افزایش تقاضا برای خرید کالاهای آی‌تی شواهد نشان می‌دهد که پای قاچاق‌چیان به تهران هم باز شده است. امیدواریم مسوولان با افزایش سقف ثبت‌ سفارش کالاهای آی تی از افزایش کالاهای قاچاق به کشور جلوگیری کنند.

اواخر شهریور ماه بود که رئیس اتحادیه فناوران رایانه هشدار داده و گفته بود که « چنانچه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل افزایش تقاضا سقف ثبت سفارش لپ‌تاپ را برای تجار افزایش ندهد، باید منتظر خرید و فروش کالاهای قاچاق در بازار تهران باشیم.»
 
کد مطلب : ۲۷۵۷۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما