۰
هم زمان با معرفی سرویس هدهانتینگ

سامانه استخدامی و کاریابی «سه سوت جابز» به «بانی کار» تغییر نام داد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹
سامانه استخدامی و کاریابی «سه سوت جابز» به «بانی کار» تغییر نام داد
سامانه استخدامی و کاریابی «سه سوت جابز» به «بانی کار» تغییر نام داد
 
آی‌تی‌من- سرویس جذب و استخدام نیروهای کار در رده‌های مختلف (هدهانتینگ) انجام فرآیند  تخصصی، پیچیده و وقت‌گیر استخدام را برای سازمان‌ها انجام می‌دهد و سازمان‌ها می‌توانند کلیه مراحل استخدام نیروی کار خود شامل جست‌وجو، غربالگری، مصاحبه و استخدام نیروها را با خیال راحت به متخصصان هدهانتینگ بانی کار برون سپاری کنند.

از این پس بانی کار استخدام نیروهای کارشناس، متخصص، ارشد و مدیر را برای همه رده‌های شغلی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، چه در شرکت‌های بزرگ و چه در کسب‌وکارهای خرد به‌راحتی انجام خواهد داد.

آشنایی با بانی‌کار
دنیای پساکرونا شاید بیش‌ از هر زمان دیگری دنیایی مجازی و آنلاین خواهد بود، جایی که نه ‌فقط خرید آنلاین انجام می‌دهیم، بلکه عملا دورکاری یا هوم‌آفیس را هم به واقعیتی عادی و روزمره تبدیل کرده است.

با این همه اما هنوز بسیاری از شغل‌های پایه و میان‌پایه مثل بازاریابی، فروشندگی، نجاری، تعمیرکاری، رانندگی، نگهبانی، خیاطی، حسابداری، منشی گری، پرستاری و اساساً تمامی حرفه‌های خدماتی که در اصطلاح جهانی به عنوان شغل‌های یقه آبی و یقه‌صورتی شناخته می‌شوند، نه تنها دورکار نشده‌اند بلکه حتی تا چند سال پیش جایگاهی کارآمد و شناخته شده در سامانه‌های کاریابی آنلاین نداشته‌اند، تا سه سال پیش توجه وب سایت‌ها و سامانه‌های استخدامی و کاریابی آنلاین روی فرصت‌های شغلی رده‌بالای سازمان‌ها متمرکز بود!

این معضل بزرگ حدود 4 سال  پیش طراحان و ایده‌پردازان سامانه استخدامی سه‌سوت‌جابز را به‌فکر انداخت تا در اکوسیستم استارتاپی و تکنولوژیک کشور یک راهکار موثر برای جست‌وجوی فرصت‌های استخدامی و شغلی برای  قشر بزرگی از جامعه از جمله کارجویان فعال در شغل‌های پایه و میان پایه کشور ایجاد کنند و این سامانه تا امروزبه  بیش از 200 هزار کارجو و 50 هزار کارفرما خدمت رسانی کرده است.

در حال حاضر سامانه استخدامی و کاریابی بانی کار (سه سوت جابز) در تهران و هفت کلان‌شهر ایران متمرکز است و بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی مختلف از حوزه مشاغل پایه و میان‌پایه  کشور روی سایت و اپلیکیشن  این سامانه فعال است. استقبال حدود ۵۰ هزارکارفرما برای انتشار فرصت‌های شغلی خود روی این سامانه استخدامی و کاربابی برای چنین حرفه‌هایی یک نقطه عطف محسوب می‌شود.

طبق شنیده‌های رسمی از بنیانگزاران این مجموعه درآینده نزدیک یعنی تا انتهای سال 1400 نیز قرار است تعداد مشاغل فعال روزانه روی سامانه به بیش از 5000 شغل افزایش یابد و سیاست‌گذاری‌ها و زیرساخت‌های این سامانه برای سرویس‌دهی تا بیش از صدهزار کارفرما گسترش داده شده است.


 
کد مطلب : ۲۷۵۷۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما