۰

سونی لپ تاپ مافوق سبک جان سخت ساخت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۹
سونی لپ تاپ مافوق سبک جان سخت ساخت
سونی لپ تاپ مافوق سبک جان سخت ساخت

آی‌تی‌من-  سونی لپ تاپ وایو زد را عرضه کرده که بخش عمده‌ای از بدنه آن از جنس فیبر کربن است.

استحکام بالا یکی دیگر از مزایای این لپ تاپ است که وزن آن ۱.۰۵ کیلوگرم است. لپ تاپ یادشده در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر ۱.۲ متری سالم می‌ماند.

وایو زد مجهز به نسل یازدهم تراشه‌های سری Core H اینتل است که قدرت پردازش آن برابر با ۳.۳ گیگاهرتز است و این رقم در حالت توربو به ۵ گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده گرافیکی Iris Xe، امکان پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR4 و ۴۲۶۶ مگاهرتزی، امکان نصب حداکثر ۲ ترابایت حافظه اس اس دی و نمایشگر ۱۴ اینچی فوق دقیق یو اچ دی از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است.

این نمایشگر غیرلمسی بوده و از قابلیت تازدن ۱۸۰ درجه برخوردار است. باتری این لپ تاپ با یک بار شارژ برای حداکثر ۱۰ ساعت قابل استفاده است. پشتیبانی از استانداردهای بلوتوث ۵.۱ و وای فای ۸۰۲.۱۱ac، یک پرت اچ دی ام آی، دو پرت یو اس بی – سی و تاندربلت ۴، وب کم ۲ مگاپیکسلی، جک هدفون و میکروفون از جمله امکانات این لپ تاپ است.

قیمت گران‌ترین مدل این لپ تاپ با ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه اس اس دی به ۴۱۷۹ دلار می‌رسد. قیمت ساده‌ترین مدل وایو زد با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی ۳۵۷۹ دلار است.
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۵۷۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما