کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سومین رویداد «گراف دی» برگزار شد

11 اسفند 1399 ساعت 10:48

سومین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری با عنوان «گراف دی» با هدف بررسی تجربیات مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان صبح دیروز دهم اسفند ماه با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.



آی‌تی‌من-  داوود زارعیان، رییس شورای سیاست‌گذاری رویداد گراف دی در مراسم آغاز به کار این رویداد، مسوولیت اجتماعی شرکتی را راهکار توسعه شرکت عنوان کرد و گفت: مسوولیت اجتماعی مفهومی جهانی و دارای استانداردها و مدل‌های خاصی در دنیا است. در ایران نیز در سال‌های اخیر این مفهوم وارد شده است اما همچنان به عنوان اولویت روابط عمومی‌ها قرار نگرفته است. مجموعه برنامه‌های این رویداد به منظور کمک به توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی در کشور است. زارعیان ادامه داد: مسوولیت اجتماعی همه حوزه‌ها چون بازار و صنعت، محیط کار، محیط زیست، جامعه و کشور و رهبری فرآیندهای درون سازمانی را دربرمی‌گیرد و مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها و یک عمل اخلاقی است. بهتر است روابط عمومی‌ها هزینه‌های اضافی را حذف کرده و بخشی از آن را برای انجام وظیفه مسئولیت اجتماعی صرف کنند.

وی در پایان از راه‌اندازی کمپین گراف 360 یا دوشنبه‌های استارت‌آپی رسانه‌ای خبر داد و گفت: این کمپین برای شناسایی فعالان این حوزه برگزار خواهد شد. ترویج و توسعه فرهنگ مسوولیت اجتماعی در قالب یک کمپین اجرایی خواهد شد و منجر به توسعه فرهنگ مسوولیت اجتماعی در کشور می‌شود.  مشروح گزارش این رویداد را فردا در فناوران بخوانید.
 


کد مطلب: 275796

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275796/سومین-رویداد-گراف-دی-برگزار

ITMen
  https://www.itmen.ir