۰
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات:

اردیبهشت ماه نسخه‌ها الکترونیکی می‌شوند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵
اردیبهشت ماه نسخه‌ها الکترونیکی می‌شوند
اردیبهشت ماه نسخه‌ها الکترونیکی می‌شوند

آی‌تی‌من- رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در این نشست خبری با اشاره به نحوه ارزیابی سامانه‌ها اظهار کرد: سامانه‌ها در 23 پروژه ارزیابی می‌شوند و 45 روز پیش سازمان فناوری اطلاعات، سازمان اداری استخدامی‌ و برنامه و بودجه این بخش را ارزیابی کردند.

وی ادامه داد: برخی دستگاه‌ها مانند، نظام مالیاتی پیشرفتی در زمینه دولت الکترونیکی نداشتند و به نظر می‌آید نظر مردم نیز متفاوت از این بررسی نیست.

باقری اصل تصریح کرد: اجرای طرح نسخه الکترونیکی به صورت پایلوت اجرا شده و بیش از 20 هزار مرکز غیردولتی به این سامانه وصل شده اند و برای اتصال کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها مراکز سلامت دولتی به سامانه نسخه الکترونیک تلاش می‌کنیم تا بیمه‌ها از اردیبهشت ماه هیچ پرداختی بدون نسخه الکترونیک به مراکز سلامت نداشه باشند.

باقری اصل با تاکید بر اینکه بیمه تکمیلی تا آخر سال به سرویس‌های پایه درمان متصل می‌شود و موضوع کپی اسناد رفع می‌شود، به نقش بخش خصوصی در این حوزه اشاره کرد و گفت: وقتی بخش غیردولتی مشارکت نداشته باشد کیفیت کم می‌شود دو در تلاش هستیم  اپراتورهای دولت هوشمند را به رسمیت بشناسیم تا همه احراز هویت‌ها توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

 مشروح گزارش این نشست خبری را فردا در فناوران بخوانید.
 
کد مطلب : ۲۷۵۸۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين