کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز جذب تیم‌های استارتاپی در بزرگترین مدیا پارک ایران

16 اسفند 1399 ساعت 10:13

فراخوان جذب تیم ها و استارتاپهای تولید محتوا برای استقرار در بزرگترین مدیاپارک ایران منتشر شد.



آی‌تی‌من- به گزارش روابط عمومی «مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک پارک»، این مرکز از همه فعالان این حوزه، به ویژه افراد و تیم های مستقر در استان برای حضور و استفاده از ظرفیت‌های مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک دعوت کرد.

مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با ایجاد زیرساختهای لازم برای تولید محتوا اعم از استودیوهای دوبله، پادکست، موسیقی در حوزه صدا، آزمایشگاه تولیدمحتوا، فضای کار اشتراکی واستودیوهای تصویری شامل استودیو تلویزیونی، کروماکی، استاپ موشن و تولیدات مجازی به دنبال جذب تیم‌ها و ایده‌های جذاب در حوزه تولید محتوای دیجیتال و کسب‌وکارهای مربوط به آن است.

اصلی‌ترین موضوعات مورد حمایت این پارک تولید محتوا، تولید محتوای دیجیتال مانند بازی‌سازی، انیمیشن، ویدئو، موشن‌گرافیک، دوبله و پادکست، واقعیت مجازی و افزوده و ...، آموزش و پژوهش در حوزه محتوای دیجیتال اعم از خدمات آموزشی، تولیدات آموزشی، نشریات پژوهشی، تحقیق و توسعه، داده‌کاوی و ... است.

همچنین متقاضیان در صورت ورود به نیتک، از خدمات دیگر این مرکز نوآوری مانند سرمایه‌گذاری، فضای کار اشتراکی و آموزش و مشاوره نیز بهره‌مند می‌شوند. 

تیم‌های استارتاپی، صاحبان ایده، کسب‌وکارها و علاقه‌مندان به تولیدمحتوای دیجیتال می‌توانند تا 27اسفندماه99 از طریق بخش پذیرش سایت مرکز به نشانی www.nitechpark.com برای حضور در مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک اقدام کنند و شماره واتساپ 09207901824 نیز جهت پاسخگویی به سوالات مخاطبان اختصاص داده شده است.

بنابر اعلام این مرکز، پس از تکمیل فرم، ارزیابی اولیه در مورد تیم و ایده شما انجام گرفته و برای برگزاری جلسه اولیه با علاقه‌مندان تماس گرفته می‌شود.
 


کد مطلب: 275834

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275834/آغاز-جذب-تیم-های-استارتاپی-بزرگترین-مدیا-پارک-ایران

ITMen
  https://www.itmen.ir