۰

احتمالا عرضهP50 هواوی با هارمونی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
احتمالا عرضهP50 هواوی با هارمونی
احتمالا عرضهP50 هواوی با هارمونی

آی‌تی‌من- گزارش‌ها حاکی از آن است که سری هواوی پی 50 قرار است نخستین گوشی‌های شرکت چینی باشند که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی در دسترس قرار می‌گیرند. هارمونی سیستم‌عامل اختصاصی هواوی است که در واکنش به تحریم ایالات متحده و قطع ارتباط تجاری هواوی با گوگل طراحی شده. گوشی‌های سری P50 به‌عنوان مدل‌های پرچم‌دار هواوی ظاهر خواهند شد تا جای سری میت 40 را در بازار بگیرند. مطابق گزارش GizChina، انتظار می‌رود خانواده هواوی P50 شامل سه مدل با نام‌های P50،P50 Pro و P50 Pro Plus باشد.  یکی از مهم‌ترین تغییراتی که هواوی P50 تجربه می‌کند، احتمالا نرم‌افزار گوشی است. 

همان‌طور که ذکر شد هواوی به ‌دلیل تحریم‌های دولت دونالد ترامپ اجازه ندارد با شرکت‌های آمریکایی یا شرکت‌هایی که مشغول استفاده از فناوری آمریکایی هستند تجارت کند و در بین این شرکت‌ها نام گوگل هم به ‌چشم می‌خورد.

سری P50 صرف ‌نظر از اینکه دارای سیستم‌عامل اندروید باشد یا هارمونی او اس، قطعا متکی‌ بر خدمات موبایل هواوی (HMS) خواهند بود و این یعنی قرار نیست در آن‌ها شاهد گوگل پلی استور باشیم.

HMS به‌جای گوگل پلی میزبان اپ گالری است. فروشگاه نرم‌افزار هواوی طی ماه‌های اخیر رشد عظیمی تجربه کرده و بسیار بزرگ‌تر شده است. 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۵۸۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما