۰

امکان پاسخ‌گویی به پیام‌ها با ساعت Watch GT 2 Pro

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
امکان پاسخ‌گویی به پیام‌ها با ساعت Watch GT 2 Pro
امکان پاسخ‌گویی به پیام‌ها با ساعت Watch GT 2 Pro

آی‌تی‌من- با انتشار یک برنامه نرم‌افزاری جدید ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 Pro می‌تواند امکان پاسخ دادن به پیام‌های دریافتی را برای کاربران فراهم کند. 

این برنامه همراه با Mood Messanger بوده و با چند گزینه پیش‌فرض، امکان پاسخ‌گویی سریع را برای کاربران ساعت هوشمند هواوی فراهم خواهد کرد. 

پس از تنظیم برنامه می‌توانید پنج پیام آخر خود را در ساعت هوشمند Watch GT 2 Pro مشاهده کرده و از چند ایموجی و تعدادی پاسخ یک کلمه‌ای پیش‌فرض برای پاسخ‌گویی استفاده کنید. 

به عنوان مثال، «متشکرم»، «بله»، «نه» و «بعدتر با شما صحبت خواهم کرد» از جمله پاسخ‌های پیش‌فرض بوده که امکان ارسال آن‌ها از طریق این برنامه در ساعت هوشمند هواوی فراهم شده است. 

هیچ صفحه کلیدی وجود ندارد، بنابراین پاسخ‌های دقیق‌تر خود را باید از روی گوشی هوشمندتان تایپ کنید. 

این برنامه توسط MadSEVEN توسعه داده شده و جالب است بدانید که نام آن در پشت برنامه‌های دیگری همانند Apolo Browser، Apolo Launcher و... دیده می‌شود. 

این برنامه را می‌توانید به راحتی می‌توانید از اپ گالری دریافت کنید.
 ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 Pro مجهز به صفحه نمایش دایره‌ای شکل باکیفیت است. 

یکی از قابلیت‌های ساعت هواوی را می‌توان بررسی مداوم ضربان قلب و میزان اکسیژن خون عنوان کرد. 

در حقیقت ساعت Watch GT 2 Pro به صورت دائم در حال بررسی شرایط جسمانی کاربران است. 

یکی از قابلیت‌های ویژه ساعت هوشمند هواوی، سیستم مسیریابی قدرتمندی بوده که هنگام گم کردن مسیر، می‌تواند کاربران خود را بدون نیاز به گوشی هوشمند به مسیر اولیه راهنمایی کند. 

کلیه سیستم‌ها و قابلیت‌های دستگاه در کنار پشتیبانی از 100 مدل ورزشی و همچنین بررسی و اعلام میزان کالری سوزانده شده می‌تواند برای کاربرانی که علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی هستند، نویددهنده یک ساعت هوشمند کارآمد باشد. 

لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند مجهز به تراشه کرین A1 بوده و سرعت بالای پردازش‌ها را به دنبال خواهد داشت.

 فناوری شارژ Qi را می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 Pro دانست که این اجازه را به کاربران می‌دهد تا دستگاه خود را به صورت بی‌سیم، شارژ کنند. 

این ساعت هوشمند مجهز به باتری 455 میلی‌آمپر ساعتی بوده و می‌تواند برای مدت زمان طولانی، شارژ موردنیاز کاربران را فراهم کند. 
این ساعت هوشمند در دو مدل متفاوت کلاسیک و اسپرت در دسترس قرار دارد و مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در بندهای چرمی‌یا سیلیکونی است. 

رابط کاربری ساعت هوشمند همانند رابط کاربری گوشی‌های موبایل، اهمیت زیادی دارد و Watch GT 2 Pro مجهز به رابط کاربری Huawei Lite OS بوده که یک رابط انحصاری به حساب می‌آید. 

این دستگاه از بلوتوث 5.1 پشتیبانی کرده و جالب آن که کیفیت اسپیکرهای آن هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد. 

در صورتی که قصد خرید یک ساعت هوشمند کارآمد با قابلیت‌های متنوع و جذاب را دارید، بدون تردید هواوی Watch GT 2 Pro می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
 
کد مطلب : ۲۷۵۹۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما