کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همکاری جیتکس انجام شد

ایجاد سالن استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه مجازی ایران

اتاق ایران , 15 فروردين 1400 ساعت 11:14

نمایشگاه مجازی ایران با راه‌اندازی سالن ویژه استارت‌آپ‌ها، میزبان این گروه اقتصادی خواهد بود. این سالن با همکاری جیتکس فعال شده است و گام حمایتی بخش خصوصی از استارت‌آپ‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و فراهم آوردن حضور استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه جیتکس 2021 است.



آی‌تی‌من-  محمدرضا طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، درباره جزییات حضور استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه مجازی ایران عنوان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی معاونت کسب‌وکار و معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، مقرر شد تا نمایشگاه مجازی ایران، سالنی را به استارت‌آپ‌های ایرانی اختصاص دهد.

او افزود: پیش از این، در نمایشگاه مجازی ایران گروه‌های اقتصادی هم‌چون صنعت، معدن، تجارت، دانش‌بنیان، صنعت برق، صنعت پلاستیک، کشاورزی و صنایع غذایی و خدمات دارای سالن‌های مجزا بودند. ولی برای حضور استارت‌آپ‌ها برنامه‌ریزی صورت نگرفته بود.

طلایی گفت: با راه‌اندازی این سالن، غرفه‌های مجازی در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار خواهد گرفت. هم‌چنین  غرفه‌های مجازی در این بخش از نظر قیمت نسبت به سایر غرفه‌های مجازی در بخش‌های دیگر، ارزان‌تر است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان همکاری جیتکس در راه‌اندازی سالن استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه مجازی ایران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با مدیران برگزارکننده جیتکس دوبی صورت گرفته است تا با نمایشگاه مجازی ایران در برگزاری این سالن همکاری داشته باشند. مقرر شده است که مدیران برگزارکننده جیتکس نسبت به  اطلاع‌رسانی به  بانک‌های اطلاعاتی خود برای سرمایه‌گذاران و کسانی که تمایل دارند با استارت‌آپ‌های ایرانی همکاری داشته باشند، اقدامات لازم را انجام دهند. علاوه بر این مقرر شده است در مجموع زمینه حضور 20 استارت‌آپ حاضر در نمایشگاه مجازی ایران طی داوری که با همکاری جیتکس فیوچرز استارز و داوران ایرانی انجام خواهد شد، در نمایشگاه جیتکس 2021 فراهم شود.

محمرضا طلایی ادامه داد: استارت‌آپ‌ها برای حضور در نمایشگاه مجازی ایران می‌توانند از هم‌اکنون اقدام کنند.

گفتنی است نمایشگاه مجازی ایران از 5 اسفندماه 1399 آغاز به کار کرده و تا 5 خرداد 1400 ادامه دارد. این نمایشگاه در تاریخ 30 فروردین 1400 به صورت رسمی‌افتتاح می‌شود. متقاضیان دریافت غرفه مجازی در نمایشگاه مجازی ایران می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت نمایشگاه مجازی ایران به آدرس iranvirtualexpo.com مراجعه کنند.
 


کد مطلب: 275963

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/275963/ایجاد-سالن-استارت-آپ-ها-نمایشگاه-مجازی-ایران

ITMen
  https://www.itmen.ir