کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات:

کلاب‌هاوس فیلتر نیست

مهر , 21 فروردين 1400 ساعت 9:42

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کلاب‌هاوس فیلتر نیست و فیلتر قواعد و ضوابط خود را دارد و نباید تشویش اذهان عمومی‌کرد.



آی‌تی‌من-  محمد جواد آذری‌جهرمی ‌که در نشست آنلاین رییس کل بانک مرکزی با کارشناسان و فعالان اقتصادی در کلاب‌هاووس حضور داشت، در واکنش به قطع مکرر ارتباط اعضای نشست و مطرح شدن گمانه فیلتر شدن کلاب‌هاووس در ایران گفت: کلاب‌هاوس فیلتر نیست و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد شده ممکن است ناشی از مسائل فنی باشد. وی افزود: این اختلال فقط در زمان ۴ عصر روز پنجشنبه رخ داد ولی اکنون کلاب‌هاوس فیلتر نیست و همه بدون فیلترشکن می‌توانند وارد شوند.

آذری جهرمی ‌گفت: هم اکنون ۶۴۰۰ نفر در این روم حضور دارند و به نظر می‌رسد ماجرای فیلتر بودن، بیشتر یک فرافکنی است؛ این در حالی است که «فیلتر کردن»، قواعد خاص خودش را دارد و نباید با مطرح کردن «فیلتر شدن کلاب‌هاوس»، اقدام به تشویش اذهان عمومی‌کرد.

وی با بیان اینکه منشأ اختلال عصر دیروز هنوز مشخص نیست، گفت: در حال حاضر به جز اختلالات مختصری که روی ارتباطات همراه اول ادامه دارد، اختلال جدی دیگری وجود ندارد و کاربران این شبکه بدون استفاده از فیلترشکن می‌توانند به کلاب‌هاوس وصل شوند.
 


کد مطلب: 276024

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276024/کلاب-هاوس-فیلتر-نیست

ITMen
  https://www.itmen.ir