۰

خرید ارز دیجیتال اتریوم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴
خرید ارز دیجیتال اتریوم
خرید ارز دیجیتال اتریوم

آی‌تی‌من- اتریوم نیز مانند همه ارزهای دیجیتال بر اساس شبکه بلاکچین کار می‌کند. بلاکچین یک دفتر عمومی‌غیرمتمرکز و توزیع شده است که در آن تمام معاملات و تراکنش‌ها تأیید و ثبت می‌شوند. از اتریوم می‌توان برای خریدوفروش کالاها و خدمات استفاده کرد. همچنین، اتریوم طی سال‌های اخیر با افزایش سریع قیمت مواجه شده و به یک ابزار معاملاتی سودآور تبدیل شده است. اما آنچه در مورد اتریوم منحصر به فرد است این است که کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌هایی بسازند که مانند یک نرم‌افزار در رایانه روی این بلاکچین «اجرا» شوند. این اپلیکشن‌ها می‌توانند داده‌های شخصی را ذخیره کرده و انتقال دهند یا تراکنش‌های پیچیده مالی را انجام دهند.
اما تفاوت بیت‌کوین و اتریوم در چیست؟ استفاده اصلی بیت‌کوین به عنوان یک ارز مجازی و ذخیره ارزش است. اتریوم نیز به عنوان یک ارز مجازی و ذخیره ارزش مطرح است، اما شبکه غیرمتمرکز اتریوم امکان ساخت و اجرای اپلیکیشن‌ها، قراردادهای هوشمند و سایر معاملات را در این شبکه فراهم می‌کند. بیت‌کوین این عملکردها را ندارد و تنها به عنوان یک ارز و ذخیره ارزش به کار می‌رود. ضمنا، اتریوم تراکنش‌ها را با سرعت بیشتری پردازش می‌کند. بلوک‌های جدید در شبکه بیت‌کوین هر 10 دقیقه یک بار تایید می‌شوند، در حالی که بلوک‌های جدید در شبکه اتریوم هر 12 ثانیه یک بار تایید می‌شوند. همچنین توسعه اتریوم در آینده می‌تواند تراکنش‌های این شبکه را بیش از پیش تسریع کند.

صرافی‌ها و بازارهای خریدوفروش ارزهای دیجیتال بهترین مکان‌ برای خرید اتریوم هستند. اگر تمایل دارید در ارز دیجیتال اتریوم سرمایه‌گذاری کنید، کوین‌نیک مارکت (https://coinnik.market) از بهترین گزینه‌هاست. از آنجا که کوین‌نیک مارکت یک بازار معاملاتی بدون‌واسطه است، می‌توانید اتریوم را با قیمتی کمتر از بازار و با کارمزدی پایین‌تر خریداری کنید. همچنین تیم فروش کوین‌نیک مارکت از افراد باتجربه در این حوزه تشکیل شده است و باحوصله فراوان آماده‌اند تا برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به شما مشاوره بدهند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۰۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما