کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلکسی M42 5G هشتم اردیبهشت رونمایی می‌شود

دیجیکالامگ , 29 فروردين 1400 ساعت 10:42

سامسونگ قصد دارد گلکسی M42 5Gرا در روز ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) به عنوان اولین گوشی مجهز به اینترنت 5G از این سری رسما رونمایی کند.



آی‌تی‌من-  با توجه به خبری که به‌تازگی و از سوی آمازون هندوستان منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد گلکسی M42 5Gرا در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) به عنوان اولین گوشی مجهز به اینترنت ۵G از این سری رسما رونمایی کند.

اوایل این هفته بود که اعلام شد سامسونگ قصد دارد به‌زودی از گوشی گلکسی M42 5Gرونمایی کند. تاریخ دقیق این اتفاق مشخص نبود و فقط می‌دانستیم در همین ماه میلادی (آوریل) شاهد این اتفاق خواهیم بود. 

اما آمازون شعبه‌ هندوستان روز قبل اعلام کرد ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت)، زمانی است که شرکت کره‌ای در نظر دارد از گوشی میان‌رده‌ ۵G خود رونمایی کند. 

در همین راستا صفحه‌ مربوط به این گوشی هم در وب‌سایت آمازون ایجاد شد.

در ابتدا نمی‌دانستیم گلکسی M42 5Gقرار است چه ظاهری داشته باشد اما به لطف آمازون، تصاویری هم در صفحه‌ مربوط به این گوشی قرار داده شد که طی آن، فهمیدیم نماینده‌ مورد انتظار کره‌ای‌ها با ظاهری کاملا مشابه گلکسی A42 5G راهی بازار خواهد شد. 

این گوشی هم روی پنل پشتی خود که طرح خاصی هم دارد، میزبان ۴ دوربین درون یک ماژول مربعی شکل نسبتا کوچک است. روی پنل جلویی هم شاهد تعبیه‌ی دوربین سلفی به صورت U شکل هستیم.
در مشخصات این محصول اشاره‌ای به این نشده که حسگر اثرانگشت با کلید پاور ادغام شده. از طرفی روی پنل پشتی هم چیزی نمی‌بینیم. 

به همین خاطر می‌توان انتظار داشت این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر سامسونگ، با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر راهی بازار شود. خود این موضوع یعنی پنلی که برای این میان‌رده در نظر گرفته شده از نوع AMOLED است.

اما مهم‌ترین بخش ماجرا، قدرت پردازشی گلکسی  M42 5Gاست که گفته می‌شود اسنپدراگون 720G این وظیفه را عهده‌دار خواهد بود. پردازنده‌ توان‌مندی که پشتیبانی از اینترنت 5G را هم به این گوشی می‌آورد و قدرت بسیار خوبی هم دارد. 

اینکه چه ترکیب حافظه‌ای برای گلکسی جدید درنظر گرفته شده مشخص نیست و برای مطلع شدن از این موضوع باید کمی منتظر بمانیم. 

البته اگر سامسونگ بخواهد این گوشی را هم شبیه به گلکسی  M42 5G  تولید کند، باید انتظار داشته باشیم M42 در سه مدل با حافظه‌های ۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ گیگابایت راهی بازار شود.

اگرچه سامسونگ هنوز در رابطه با این گوشی اطلاعاتی را منتشر نکرده و در صفحه‌ی یاد شده هم جز این موارد به چیز دیگری اشاره نشد، اما شایعات زیادی در گذشته بود که با توجه به آن‌ها می‌توانیم بگوییم گلکسیM42 5Gاحتمالا به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود و برای آن قیمتی معادل ۲۰ تا ۲۵ هزار روپیه (معادل ۲۷۰ تا ۳۳۵ دلار) در نظر گرفته خواهد شد. تا ۸ اردیبهشت و رونمایی رسمی از این گوشی حدودا ۱۰ روز زمان باقی مانده که طبیعتا تا آن زمان خبرهای بیشتری راجع به این محصول به دستمان خواهد رسید؛ به طور کلی نباید انتظار تفاوت زیادی بین این گوشی و گلکسیM42 5Gداشته باشیم.

 


کد مطلب: 276098

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276098/گلکسی-m42-5g-هشتم-اردیبهشت-رونمایی-می-شود

ITMen
  https://www.itmen.ir