۰

گلکسی واچ 4 با طراحی متفاوت عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱
گلکسی واچ 4 با طراحی متفاوت عرضه می‌شود
گلکسی واچ 4 با طراحی متفاوت عرضه می‌شود

آی‌تی‌من- بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل 41 میلی‌متری گلکسی واچ 4 مجهز به یک باتری 240 میلی‌آمپرساعتی بوده و نسخه 45 میلی‌متری نیز احتمالا از یک باتری 350 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

برای مقایسه جالب است بدانید که مدل 41 میلی‌متری گلکسی واچ 3 دارای یک باتری 247 میلی‌آمپرساعتی است. بعلاوه مدل 45 میلی‌متری این اسمارت‌واچ از یک باتری 340 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. همچنین تغییر ظرفیت باتری می‌تواند نشان‌دهنده اصلاحاتی در طراحی برد مدار باشد.

این گزارش حاکی از آن است که شرکت Samsung SDI و کمپانی چینی (Amperex Technology Limited (ATL باتری‌های موردنیاز گلکسی واچ 4 را تامین خواهند کرد. پس از تجربه فاجعه‌بار اسمارت‌فون گلکسی نوت 7 در سال 2017 سامسونگ کمپانی ATL را از زنجیره تامین خود حذف کرد. این 2 شرکت در سال 2019 مجددا روابط خود را از سر گرفتند. بدین‌ترتیب کمپانی چینی باتری‌های موردنیاز برای گوشی‌های سری گلکسی S21، لوازم جانبی و ابزارهای پوشیدنی ساخت سامسونگ را تامین می‌کند. ظاهرا شرکت ATL صرفا باتری‌های موردنیاز برای ورژن 41 میلی‌متری گلکسی واچ 4 را تولید خواهد کرد؛ تصمیمی که با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها اتخاذ شده است. بعلاوه گزارش جدید ضمن تائید شایعات پیشین خاطرنشان می‌کند که ساعت هوشمند آینده سامسونگ در عوض استفاده از پلتفرم تایزن به سراغ سیستم‌عامل Wear OS گوگل خواهد رفت. همچنین بر اساس شایعات این اسمارت‌واچ با ابزار سنجش میزان قند خون به بازار عرضه خواهد شد. گلکسی واچ 3 همراه با سری گلکسی نوت 20 در ماه آگوست سال گذشته معرفی شد. مدل جانشین این محصول نیز احتمالا در جریان برگزاری مراسم رونمایی از اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 معرفی خواهد شد؛ رویدادی که احتمالا در ماه جولای برگزار می‌شود. یک شایعه خوش‌بینانه‌تر از معرفی گلکسی واچ 4 در 3 ماهه دوم سال 2021 حکایت دارد. به‌نظر می‌رسد که موسسه Safety Korea نیز اخیرا با صراحت به عرضه این ساعت اشاره کرده است؛ بنابراین معرفی گلکسی واچ 4 در چارچوب زمانی مورد اشاره چندان دور از انتظار نخواهد بود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ در کنار گلکسی واچ 4 از گلکسی واچ اکتیو 4 نیز رونمایی خواهد کرد یا خیر. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته گلکسی واچ اکتیو 4 در مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد. ساعت‌های هوشمند سامسونگ جزو بهترین ساعت‌های هوشمند بازار به‌شمار می‌روند. بر اساس اعلام موسسه Counterpoint Research سال گذشته این شرکت پس از هواوی و اپل لقب سومین تولیدکننده بزرگ ساعت هوشمند در جهان را به خود اختصاص داد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۱۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما