کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشکیل ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی

مهر , 25 ارديبهشت 1400 ساعت 17:44

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: اکنون ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با سرمایه ۱,۱۲۵ میلیارد تومان با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی تأسیس شده و ارائه خدمات می‌دهند.



آی‌تی‌من- سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با علی وحدت مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست در محل دبیرخانه این شورا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای جلسه وحدت با ارائه گزارشی از عملکرد این صندوق گفت: صندوق در دوره جدید فعالیت خود با جهت‌گیری‌های راهبردی و مشارکت سایر ذینفعان حوزه دانش‌بنیان از جمله بانک‌های اقتصادی کشور دستاوردهای خوبی دارد.

وی با ارائه گزارش تسهیلات، ضمانت نامه‌ها، روند مطالبات واخواستی، سرمایه‌گذاری، صندوق‌های جسورانه و گرنت‌های صندوق افزود: سال ۱۳۹۲ تنها ۵۵ شرکت تحت پوشش صندوق بودند و این شرکت‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۰ به ۵۹۶۷ شرکت رسیده است و اکنون ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با سرمایه ۱,۱۲۵ میلیارد تومان با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی تأسیس شده و ارائه خدمات می‌دهند.

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با بازنگری در مدل سرمایه‌گذاری مستقیم، هم‌سرمایه‌گذاری، توسعه نهادهای تخصصی و تسهیل انتشار صکوک نوآوری جایگزین آن شد و در دو سال گذشته پس از بازنگری و طراحی مدل‌ها، در ۴۸ طرح هم‌سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک با ۱۹ صندوق پژوهش و فناوری به منظورسرمایه‌گذاری مشترک انجام شده است.
 


کد مطلب: 276318

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276318/تشکیل-۱۵-صندوق-جسورانه-بورسی-مشارکت-نوآوری-شکوفایی

ITMen
  https://www.itmen.ir