۰

فراخوان نصر تهران برای اعلام کاندیداتوری اعضا جهت حضور در انتخابات شورای شهر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۶
فراخوان نصر تهران برای اعلام کاندیداتوری اعضا جهت حضور در انتخابات شورای شهر
فراخوان نصر تهران برای اعلام کاندیداتوری اعضا جهت حضور در انتخابات شورای شهر

آی‌تی‌من-  حسین اسلامی گفت: حضور حداکثری و مشارکت جدی افراد متخصص در حوزه فناوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، خواسته نهایی صنف فاواست.

او با بیان اینکه شورای شهر عالی‌ترین مقام تصمیم‌گیری برای یک شهر است افزود: در سال‌های گذشته، در ترکیب شورای شهر تهران شاهد حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلفی چون ورزشی، هنری و ... بوده‌ایم، درحالی‌که متخصصان عرصه فناوری در این حوزه تاکنون حضوری کم‌رنگ داشته‌اند.

او با ابراز امیدواری بر ایجاد تغییری جدی در ترکیب اعضای دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تمایز در شهر دیگر با انجام اقدامات عمرانی از جمله احداث تونل و پل ایجاد نمی‌شود؛ اکنون شهر به متفکران حوزه فناوری نیاز جدی دارد و این مساله در اشکال مختلف محسوس است.
او در توضیحاتی بیشتری گفت: دیگر صرفا با عریض کردن خیابان‌ها نمی‌توان معضل ترافیک در کلان‌شهری مثل تهران را مدیریت کرد، بلکه باید با بهره‌گیری از خدمات غیرحضوری ترافیک در شهر را کنترل کرد.
اسلامی با اشاره به ساختمان‌های هوشمند در سطح شهر تهران گفت: زمان آن رسیده است تا نگاه دوباره‌ای به شهر داشته باشیم و این‌بار، شهرهای هوشمند را مدنظر قرار دهیم. از آن مهم‌تر، توجه به افراد ساکن در این ساختمان‌های هوشمند است که نیاز بیشتری به ابزارهای ارتباطی نوین به‌ویژه اینترنت دارند.

او ادامه داد: در شورای شهر تهران، باید نگاهی تعالی‌جو و مشارکت‌جو به متخصصان حوزه فاوا وجود داشته باشد و برای رسیدن به این منظور و برای مدیریت ویژه و یکپارچه شهری، این شورا باید دست یاری به سمت متخصصان حوزه فاوا دراز کند.

اسلامی با ابراز آمادگی سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران در کمک‌رسانی به نامزدهای شورای شهر بیان کرد: این کمک‌رسانی هم در قالب تشکیل کمیسیون‌های مشترک و هم به‌عنوان بازوی مشاوره‌ای با حضور مدیران و راهبران پلت‌فرم‌های مختلف خواهد بود تا در نهایت، آرامش، آسایش و راحتی بیشتری برای شهروندان تهرانی به ارمغان آید.

رییس هیات مدیره نصر تهران درباره انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد و گفت: طی فراخوانی از کاندیداهای حوزه فناوری دعوت می‌کنیم تا با حضور در سازمان نظام صفی رایانه‌ای استان تهران، برنامه‌هایشان را ارائه دهند.

او افزود: از متخصصان حوزه‌های مختلف در کمیسیون‌های مربوطه می‌خواهیم مشورت‌های لازم را در این زمینه ارائه دهند؛ قطعا همفکری و مشارکت دو سویه به ارتقا، بهبود و تحول برنامه‌های اعلام‌شده کمک خواهد کرد.

اسلامی با تاکید بر تاثیر نظرهای اعضای صنف در برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای حوزه فناوری بیان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با حدود هفت هزار عضو حقیقی و حقوقی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در رای‌گیری انتخابات پیش رو داشته باشد.

در آخر او با دعوت مجدد از متخصصان، علاقه‌مندان و افراد خبره در حوزه فناوری‌های نوین در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، برای برگزاری نشست‌های مشترک با کاندیداهای متخصص در این زمینه، اعلام آمادگی کرد.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۳۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين