کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارایه خدمات فضای ذخیره‌سازی ابری، با افرانت امکان‌پذیر شد

27 ارديبهشت 1400 ساعت 18:47

افرانت در راستای رفع چالش ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک، استارتاپ‌ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری (Object Storage) راه اندازی کرد.


 
آی‌تی‌من- رایانش ابری یا Cloud Computing در سال‌های اخیر به موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در حوزه IT تبدیل شده و به کسب و کارهای اینترنتی، اپلیکیشن‌ها، استارتاپ‌ها، محیط‌های توسعه نرم افزار، اینترنت اشیا (IOT) و وب سایت‌ها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پلتفرم‌های ابری بیشتر زمان خود را صرف توسعه نرم افزار نموده و زمان کمتری را به مدیریت زیرساخت اختصاص دهند.

بر اساس این گزارش، شرکت افرانت از خردادماه امسال در راستای ارایه خدمات پایدار بر بستر وب و با تکیه بر مهم‌ترین ویژگی‌های خود از جمله پیشرفته‌ترین دیتاسنترهای داخل کشور، با هدف ارایه خدمات یکپارچه زیرساخت فناوری اطلاعات بر روی ابر (Cloud Infrastructure as a Service) در لایه (Iaas) سرویس فضای ذخیره سازی ابری با امکان تست سرویس در قالب بسته رایگان ده روزه بدون محدودیت ترافیک، راه اندازی کرد.

بنابراین گزارش، سرویس فضای ذخیره سازی ابری افرانت به منظور نگهداری و به اشتراک گذاری اطلاعات و داده‌های کسب و کار کاربران در فضای ابری طراحی شده است و قادر می‌باشد داده‌هایی در مقادیر بالا و ساختار نیافته مانند ایمیل‌ها، ویدئو‌ها، عکس‌ها، صفحات وب، فایل‌های صوتی و سایر داده‌های صوتی و تصویری و یا محتوا‌های اینترنتی که انواع سنتی فضاهای ذخیره سازی امکان سازماندهی آن‌ها را ندارند، نگهداری و پشتیبانی کند.

از سوی دیگر، زیرساخت ابری (Iaas)، با امکان ذخیره سازی ابری مبتنی بر فناوری Object Storage نیز این امکان به کاربر می‌دهد تا منابع خود را بدون نیاز به هماهنگی‌ با ارائه‌دهنده خدمات، افزایش یا کاهش دهد.

گفتنی است از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات فضای ذخیره سازی ابری افرانت در کنارانعطاف پذیری و پایداری شبکه؛ قابلیت مشاهده نمودارهای مصرفی، اتصال از طریق رابط S3  و Swift، ذخیره همزمان سه نسخه از داده، کنترل کیفیت و حفاظت از دیتاها در دیتاسنترهای امن افرانت است.

متمرکز‌سازی اطلاعات، قابلیت اشتراک‌گذاری بالا، گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات، استفاده از سرورهای پیشرفته و قدرتمند و تجهیزات مدرن شبکه، امکان ایجاد چندین سرور ابری در یک حساب و پشتیبانی ۲۴ ساعته، از دیگر مزایای خدمات ابری افرانت است.
 


 


کد مطلب: 276342

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276342/ارایه-خدمات-فضای-ذخیره-سازی-ابری-افرانت-امکان-پذیر

ITMen
  https://www.itmen.ir