۱
۰

اپلیکیشن «کیدزی بازی» در کافه بازار منتشر شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۵
اپلیکیشن «کیدزی بازی» در کافه بازار منتشر شد
اپلیکیشن «کیدزی بازی» در کافه بازار منتشر شد
 
آی‌تی‌من- کیدزی پلتفرم کودک و خانواده در پروژه «سرزمین هوشمند پاد» بانک پاسارگاد است. «کیدزی‌بازی» شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودکان و نوجوانان می‌شود. داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده تا کودکان به راحتی از آن استفاده کنند.

در سرزمین هوشمند پاد، تیم کیدزی در صدد تولید و ارائه راهکارهای مختلف سرگرمی، سلامت و آموزشی برای کودکان است. حاصل این تلاش‌ها، «شهر امن  و هوشمند کیدزی» نامیده می‌شود. کودکان در کیدزی با هویت واحد خود و با استقلال کامل، می‌توانند از نرم‌افزارها و سرویس‌های مختلف سرگرم کننده، آموزشی، ارتباط، خرید، ورزش، تنظیم برنامه‌های روزانه و … استفاده کنند.

تمامی محتوای به کار رفته در این محصول، اعم از محتوای بازی‌ها، لحن متون توضیحی، طراحی و ساختار گرافیکی محصول و... برای ارتباط موثر با کودک،‌ تحت نظارت و تایید مستقیم گروه روانشناسی قرار گرفته است. تاکنون در بیش از ۵۰ بازی در این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده و در اختیار کودکان قرار گرفته است و به مرور بازی‌های بیشتری بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.

این اپلیکیشن به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پروفایل شخصی خود را در اپ تعریف کرده و در اتاق گفتگو، در کنار دیگر کاربران (گروه هم‌سالان) به صورت آنلاین،‌ با هم صحبت کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند.

علاوه بر این‌ها کودکان می توانند مقدار مبلغ موجود در کیف پول و قلک خود را نیز مشاهده کنند که به زودی در نسخه‌های آینده امکانات جذاب و ویژه‌ای برای استفاده از کیف پول خود را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه  یا  QR کد را اسکن کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۶۳۴۳
نظرات شما
Iran, Islamic Republic of
النا
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما