کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری پاویون زنان پیشگام کارآفرین در اینوتکس

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری , 28 ارديبهشت 1400 ساعت 14:08

پاویون ویژه زنان پیشگام کارآفرین برای نخستین بار در نمایشگاه اینوتکس 2021 برگزار می‌شود.



آی‌تی‌من- همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) در پارک فناوری پردیس، پاویون زنان پیشگام نیز با حضور 30 بانوی کارآفرین موفق برگزار می شود.

پاویون زنان پیشگام کارآفرین که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کار خود را از نخستین روز نمایشگاه اینوتکس آغاز کرده است و تا پایان آن ادامه دارد. در این رویداد 30 نشست صمیمانه با حضور 30 مدیر عامل زن موفق از شرکت های دانش بنیان و خلاق برگزار می شود.  

«ایجاد بستر برای شکل‌گیری تعاملات موثر میان زنان موفق کارآفرین با سایر فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری» و نیز «ارائه الگوهای موفق برای زنان» از جمله مهمترین اهداف برگزاری پاویون ویژه زنان پیشگام کارآفرین کشور است.

برگزاری این پاویون در نمایشگاه تخصصی اینوتکس فرصتی مناسب برای افزایش تعاملات موثر و تبادل نظر، ایده و تجربه میان زنان فعال در حوزه علم و فناوری است.

از سوی دیگر، حضور زنان موفق کارآفرین از شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری در این پاویون و همچنین برگزاری نشست‌های متعدد صمیمانه برای ارائه تجربیات، می‌تواند گامی در راستای ارتقای وضعیت زنان در اکوسیستم نوآوری و فناوری باشد.

پاویون زنان پیشگام کارآفرین روزهای نمایشگاه INOTEX از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود و میزبان 30 مدیرعامل موفق شرکت های دانش بنیان و خلاق است که با حضور خود در نشست های صمیمانه این پاویون، به ارائه خدمات مشاوره‌ای به بازدیدکنندگان مشتاق می پردازند. بر اساس برنامه پاویون، این نشست ها در هر روز از نمایشگاه INOTEX در 4 بازه زمانی برگزار می شود. بازدیدکنندگان علاقه‌مند و همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند با حضور در پاویون زنان پیشگام کارآفرین از تجربیات زنان موفق کارآفرین در زمینه چگونگی عبور از چالش‌ها و همچنین کسب موفقت در تولید محصولات دانش‌بنیان و یا خدماتی با ایده‌های نو بهره گیرند.
 


کد مطلب: 276351

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276351/برگزاری-پاویون-زنان-پیشگام-کارآفرین-اینوتکس

ITMen
  https://www.itmen.ir