۰
برای توسعه محصول

30 استارت‌آپ حوزه فناوری‌های دیجیتال حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۲
30 استارت‌آپ حوزه فناوری‌های دیجیتال حمایت می‌شوند
30 استارت‌آپ حوزه فناوری‌های دیجیتال حمایت می‌شوند

آی‌تی‌من- حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه فناوری‌های دیجیتال با هدف حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش شانس موفقیت در بازار صورت می‌گیرد. در این راستا با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال، رویدادی برای اجرایی شدن ایده‌های خلاق تیم‌های استارت‌آپی در حوزه‌هایی مانند شهر هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برگزار می‌شود.
 
در این رویداد تیم‌های استارت‌آپی حوزه‌های شهر هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، مخابرات، بلاکچین و امنیت سایبری این فرصت را دارند که با ارائه ایده‌های خود، از این تسهیلات استفاده کنند.
 
استارت‌آپ های شرکت کننده در این رویداد، طی سه مرحله و با در نظر گرفتن ۵ معیار «ایده»، «تیم»، «بازار»، «مدل درآمدی» و «پتانسیل اقتصادی» ارزیابی می‌شوند و بیش از ۳۰ استارت‌آپ، به چرخه حمایتی نهایی می رسند.
 
استارت‌آپ هایی که پتانسیل تبدیل شدن به یک کسب‌وکار موفق را دارند؛ وارد برنامه پیش‌شتابدهی، تیم‌سازی، آموزش و مشاوره خواهند شد.
 
همچنین استارت‌آپ هایی که مراحل اولیه شکل‌گیری خود را به شکل مناسبی طی کرده باشند، مستقیماً به مرحله شتابدهی و دریافت سرمایه وارد خواهند شد.
 
در ادامه مجموعه‌هایی که از توانمندی بالایی برخوردار هستند؛ اما ایده آنان در مرحله ارزیابی مورد موافقت قرار نگرفته است، به مرکز نوآوری معرفی می‌شوند و پروژه‌های استارت‌آپی متناسب با توانمندی اعضای تیم، به آن‌ها معرفی خواهد شد.
 
سرمایه‌گذاری روی ۳۰ استارت‌آپ منتخب نیز تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال است و استارت‌آپ‌ها برای شرکت در این رویداد تا هفته سوم خردادماه، فرصت دارند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir مراجعه کنند.



 
کد مطلب : ۲۷۶۴۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما