کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال: اول تحقیق، بعد خرید

4 خرداد 1400 ساعت 15:00

سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به آموزش، دانش و آگاهی دارد. این بازار جزو بازارهای بسیار پر نوسان است، چرا که عمر آن در مقایسه با بازارهای دیگر کمتر است و در نتیجه، معمولاً با یک توییت از سوی یک شخصیت برجسته مانند ایلان ماسک یا اخبار فاندامنتال از گوشه‌و‌کنار دنیا دچار صعود و نزول‌های عجیب‌وغریبی می‌شود.



به عنوان مثال، طی دو هفته اخیر، اخباری از این دست موجب شده تا بازار ارزهای دیجیتال پس از یک دوره طولانی صعود شاهد سقوط نسبتاً شدیدی باشد. البته، نمی‌توان انتظار داشت یک بازار همواره در حال صعود باشد. به ویژه اینکه بازار ارزهای دیجیتال جزو بازارهای دو طرفه بوده و تریدرها در معاملات خود در قراردادهای آتی (معاملات فیوچرز) و اختیار معامله حتی از کاهش قیمت‌ها نیز سود می‌برند.

باید توجه داشته باشیم که هر صعودی، نزولی هم در پی دارد. حال سؤال این است که در زمان سقوط بازار چه کنیم؟ یکی از بهترین استراتژی‌ها در زمان سقوط بازار، استراتژی خرید در کف قیمت است.

به هر حال، دلیل سقوط بازار هر چه که باشد، بهترین زمان برای خرید در کف قیمت و افزایش دارایی‌های دیجیتال شماست. برای خرید در کف قیمت نیز پیشنهاد می‌شود که به صورت پله‌ای خرید کنید. چرا که تشخیص کف قیمت چندان کار ساده‌ای نیست. ممکن است زمانی که تصور می‌کنید قیمت به کف خود رسیده تمام خرید خود را انجام دهید، اما پس از چند روز مشاهده کنید که قیمت مجدداً کاهش یافته است. از این رو، بهتر است به صورت پله‌ای خرید کنید تا به صورت میانگین در قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای خرید خود را انجام داده باشید.

اکنون می‌دانیم که شرایط فعلی فرصت مناسبی برای خرید بیت کوین است. سؤال این است که از کجا بیت‌کوین بخریم؟ این روزها اخباری مبنی بر اتهامات مدیران یکی از صرافی‌های داخلی جنجال‌های زیادی به پا کرده است. همین موضوع، اهمیت انتخاب یک صرافی معتبر را بیش از پیش برجسته کرده است. در انتخاب صرافی باید به نکاتی از جمله سابقه آن صرافی، زمان تأسیس، مدیران آن، همچنین نظر کاربران و نبود شکایت قضایی از آن توجه کنید.

کوین نیک یکی از صرافی‌های خوشنام و باسابقه در زمینه پرداخت و ارائه خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال است. این صرافی در راستای گسترش خدمات خود همچنین یک بازار معاملاتی همتابه‌همتا به نام کوین نیک مارکت کرده تا مانند صرافی‌های بین‌المللی امکان خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه را برای کاربران ایرانی فراهم کند. در حال حاضر در کوین نیک مارکت ۲۴ ارز دیجیتال قابل معامله است.


 


کد مطلب: 276427

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276427/سرمایه-گذاری-ارزهای-دیجیتال-اول-تحقیق-بعد-خرید

ITMen
  https://www.itmen.ir