کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملکرد سپیدار سیستم آسیا در اولین سال ورود به فرابورس تشریح شد

کسب سود 4573 ریالی و توزیع سود 200 تومانی

5 خرداد 1400 ساعت 12:41

مجمع عمومی عادی سالانه سال 99 سپیدار سیستم آسیا دیروز (سه‌شنبه 4 خرداد) در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت همکاران سیستم برگزار شد.



آی‌‌تی‌من- حمیدرضا رنجبری مدیرعامل سپیدار سیستم از رشد 106 درصدی درآمد شرکت اصلی، رشد 22 درصدی مشتریان و رشد 149 درصدی سود عملیاتی در سال 99 خبر داد و گفت: سپیدار علی‌رغم شرایط سال 99 و دورکاری حداکثری، عملکرد موفقی در رشد و توسعه کسب‌وکار داشته است و توانسته‌ایم تعداد مشتریان سپیدار و دشت را به بیش از 63000 مشتری برسانیم.

وی ادامه داد: رویداد مهم سال گذشته عرضه اولیه سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا بود که در 17 دی ماه 1399 برگزار شد و این شرکت با نماد «سپیدار» به بازار سرمایه ورود پیدا کرد. سرمایه فعلی این شرکت 200 میلیارد ریال است. 

در این جلسه که با حضور 79.95 درصد از صاحبان سهام شرکت، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی نوین‌نگر مانا برگزار شد، با توجه به سود 4573 ریالی به ازای هرسهم، هیات‌مدیره پیشنهاد مبنی بر توزیع 2000 ریال سود نقدی به ازای هر سهم را ارائه داد که به تصویب رسید. سود نقدی از تاریخ 26 خرداد از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود.

 رشد کسب‌وکار سپیدار سیستم در سال 99
رنجبری با پرداختن به جزییات عملکرد مالی سپیدار سیستم در سال 99 گفت: آمارها نشان می‌دهند که این شرکت سال گذشته نیز در مسیر موفقیت و انجام کامل تعهدات به سهام‌داران حرکت کرده است. در این راستا بودجه درآمد عملیاتی در سال مالی گذشته 101 درصد محقق شده است.

همچنین سود عملیاتی 100درصد و سود خالص با 118درصد تحقق بودجه همراه بوده است که نشان از روند رو به رشد و دقت در هدف‌گذاری‌ها دارد. با توجه به تخقق این اعداد خبر خوب برای سهام‌داران این است که سود هر سهم در سال 99 به عدد 4573 ریال رسید.

 مهم‌ترین دست‌آوردهای عملیاتی سال 99
به گفته رنجبری، با توسعه شبکه نمایندگان در سال 99 در مجموع 290 نماینده سپیدار، دشت و آموزش با این شرکت همکاری می‌کنند. عملکرد نمایندگان سپیدار دستاوردهای بسیار خوبی به همراه داشت و این شبکه موفق شدند 9500 مشتری جدید را به مشتریان شرکت اضافه کنند.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های انجام شده تکمیل راهکار بازار پخش بوده است تا این سیستم پاسخگوی مشتریان بیشتری در بازار باشد. همچنین شرکت سپیدار سیستم آسیا دستاوردهایی مثل توسعه محصول دشت، تکمیل سبد محصولات حوزه بازرگانی و همچنین برقراری ارتباط محصولی با کسب‌وکارهای آنلاین را در کارنامه توسعه محصولات خود داشته است. 

  اهداف استراتژیک 1400
مدیرعامل سپیدار سیستم با اشاره به برنامه‌های استراتژیک شرکت در سال 1400 گفت: یکی از اهداف و نقاط تمرکز شرکت در سال 1400 تولید محصول سپیدار ابری بر بستر تکنولوژی‌های روز ‌است. ما به کمک یک تیم متخصص در سال جدید، زیرساخت‌های شرکت را آماده کرده‌ایم و خط کسب‌وکاری جدیدی به موازات محصولات فعلی توسعه می‌دهیم. این تکنولوژی‌ها مسیر توسعه‌‌ی محصولات‌مان را در راستای روندهای روز دنیا مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی باز خواهد کرد.

به گفته وی، توسعه بازار و گسترش شبکه نمایندگان، توسعه خدمات پشتیبانی و اجرای طرح فراگیر آموزش از جمله دیگر اهداف استراتژیک سپیدار سیستم است.
 


کد مطلب: 276440

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276440/کسب-سود-4573-ریالی-توزیع-200-تومانی

ITMen
  https://www.itmen.ir