۰

اپل ایرپاد ۳ را امسال عرضه نمی‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۰
اپل ایرپاد ۳ را امسال عرضه نمی‌کند
اپل ایرپاد ۳ را امسال عرضه نمی‌کند

آی‌تی‌من- بازار ایرفون‌های بی‌سیم بسیار گرم است و فروش این دستگاه‌ها به شدت افزایش یافته است اما اپل به عنوان پیشرو این صنعت ظاهرا قصد ندارد نسخه جدید ایرپاد را به بازار عرضه کند. 

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل به‌عنوان اولین تولیدکننده ایرپاد، به‌تدریج در حال از دست دادن سهم خود به نفع رقبا است و امسال این تولیدکننده احتمالا حتی بیش از گذشته سهم خود را به رقبا واگذار خواهد کرد.

بر این اساس اپل امسال از اپل ایرپادز 3 رونمایی نخواهد کرد. 

کاربران از سال 2019 منتظر معرفی الگوی طراحی به‌روزرسانی شده ایرپادز هستند و برخی گزارش‌های پیشین از عرضه مدل‌های جدید ایرپادز در پایان سال جاری حکایت داشتند. 

اما بلومبرگ در گزارش جدید خود اعلام کرد که ابزارهای شنیداری آینده اپل تا پیش از سال 2022 عرضه نخواهند شد.

ایرپادز نسل 3 اپل، محصولی که احتمالا در سال آینده عرضه خواهد شد؛ به‌همراه ساقه‌های کوتاه‌تر و کیس شارژ جدید در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. 

مدل‌های جدید احتمالا از مشخصه صدای فضایی (Spatial Audio) پشتیبانی خواهند کرد. 

این در حالیست که مدل‌های جدید ایرپادز پرو 2 احتمالا از قالب طراحی بدون ساقه بهره خواهند برد.

امروزه بسیاری از ایرفون‌های بی‌سیم با قابلیت حذف نویز روانه بازار می‌شوند. حتی مدل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ردمی ایرداتس 3 پرو نیز از مشخصه حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند. 

بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل نسل آینده ایرپادز پرو به منظور القاء حس حرفه‌ای بودن به کاربران نیازمند برخی امکانات و ویژگی‌های جذاب است.

در حال حاضر شرکت اپل برای ارتقای هدست ایرپادز مکس هیچ‌گونه برنامه‌ای ندارد. این هدفون‌ها با طراحی شبه‌استودیویی در سال گذشته معرفی شدند. 

این محصول دارای امکانات پیشرفته متعددی است که ظاهرا به باور اپل ارتقای آن‌ها هنوز ضروری به‌نظر نمی‌رسد. با این‌حال غول کوپرتینویی احتمالا از مدل‌های رنگی جدید و بسیار شاخص خود برای ایرپادز مکس رونمایی خواهد کرد.

به‌علاوه فارغ از بحث هدفون‌ها یک گزارش جدید نشان می‌دهد که اپل مشغول توسعه یک دستگاه هوم‌پاد جدید است. این محصول جدید حوزه اینترنت اشیاء مجهز به یک نمایشگر و دوربین جهت برقراری تماس‌های فیس‌تایم خواهد بود. این دستگاه از ساختاری مشابه محصولات سری Echo Show شرکت آمازون بهره خواهد برد. همچنین ظاهرا هوم‌پاد دارای برخی امکانات اپل تی‌‌وی نیز خواهد بود. این پدیده احتمالا موجب برتری گجت فوق نسبت به تولیدات شرکت آمازون خواهد شد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۴۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما